خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود از امضای ۲۷ تفاهم‌نامه با محوریت کارآفرینی در این دانشگاه خبر داد و گفت: ۷۰مورد قرارداد نیز تا پایان سال جاری منعقد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دستفان در نشست خبری خود با محوریت «پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری زیربنای تولید و اشتغال» به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود بابیان اینکه طی یک سال اخیر در این دانشگاه ۲۷ تفاهم‌نامه  با محوریت کارآفرینی به امضا رسیده است، ابراز داشت: ارزش این تفاهم‌نامه‌ها سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود که ۱۳ قرارداد به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان منعقد و ۷۰مورد قرارداد نیز به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان طی سال جاری منعقد خواهد شد.
وی بابیان اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود با ۲۱ سازمان قرارداد همکاری دارد، افزود: ۵۱ موردقرارداد طی سال جاری بسته خواهد شد همچنین سه شرکت تجمیع کننده محتوا نیز برای همکاری با این دانشگاه آماده هستند.

افزایش ۲۰ درصدی ارائه مقالات در دانشگاه صنعتی شاهرود
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در سال جاری ۵۲۷ مقاله در این دانشگاه ارائه‌شده که نسبت به سال قبل رشد ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد همچنین در بخش مقالات علمی پژوهشی داخلی ۲۳۷ مقاله، در بخش اسکو بوس سه هزار و ۳۵۲ مقاله و در بخش آی. اس. آی دو هزار و ۷۸۷ مقاله توسط این دانشگاه ارائه‌شده است.
دستفان بابیان اینکه ۴۱ طرح پژوهشی دانشجویی طی یک سال گذشته در دانشگاه صنعتی شاهرود ارائه‌شده است، افزود: چهار طرح پژوهشی این دانشگاه در مسابقات ملی شرکت کردند که دو مورد آن‌ها در بخش عملیات حرارتی مقام دوم و در عملیات حرارتی مقام سوم را کسب کردند.
وی افزود: در دانشگاه صنعتی شاهرود ۱۴ شرکت فناور حضور دارند که هشت محصول دانش‌بنیان را ارائه می‌دهند و برای ثبت اختراع مشوق‌هایی در نظر گرفته‌شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید