خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارگاه 'کارآفرینی و گردشگری' با حضور استاد دانشگاه آکسفورد بروکس (Oxford Brookes University) دوم دی ماه سالجاری در دانشگاه هنر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، این کارگاه توسط دانشکده پژوهش های عالی هنر و کارآفرینی دانشگاه هنر اصفهان و با ارائه پروفسور 'روبرتو دانیل' (Roberto Daniele) از دانشگاه آکسفورد بروکس انگلستان روز شنبه دوم دی برگزار خواهد شد.
مدیر گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه هنر اصفهان روز سه شنبه به ایرنا گفت: این کارگاه آموزشی با توجه به اهمیت بحث کارآفرینی در گردشگری و نقش نوآوری و خلاقیت و همچنین شرکت های کوچک و متوسط در این زمینه برگزار می شود.
دکتر زاهد شفیعی افزود: پروفسور روبرتو دانیل از اساتید برجسته دانشگاه آکسفورد در زمینه کارآفرینی، کسب و کارهای کوچک و رابطه بین صنعت و کارآفرینی است.
وی با بیان اینکه کارآفرینی در گردشگری بیشتر در بخش خدمات، مطرح است، افزود: در این کارگاه به تبیین چگونگی ارتباط بین مدل های کسب و کار نوین و کارآفرینی در بخش گردشگری پرداخته می شود.
روبرتو دانیل استاد دانشکده مدیریت هتلداری دانشگاه آکسفورد انگلستان است و پژوهش هایی در زمینه گردشگری و کارآفرینی از جمله بازاریابی وابسته در گردشگری و کسب و کار تورهای گردشگری انجام داده است.
آکسفورد بروکس یکی از دانشگاه های برتر انگلستان است که پایه ریزی آن به ساله ۱۸۶۵ برمی گردد.
دانشگاه هنر اصفهان نیز با سه هزار دانشجو، برترین دانشگاه هنر کشور است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید