خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس مرکز نوآوری استان کرمان نداشتن تفکر کارآفرینی را علت بالا رفتن میزان بیکاری در این خطه دانست و گفت: مرکز نوآوری برای ایجاد تفکر کارآفرینی شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، عباس پرداختی، رئیس مرکز نوآوری استان کرمان در مراسم آغاز به‌کار چهاردهمین همایش علمی‌پژوهشی و نخستین استارت‌ آپ‌ ویکند صنعت توزیع برق کشور گفت: استارت‌ آپ‌های زیادی در مرکز نوآوری استان کرمان برگزار کرده‌ایم.
وی افزود: سالانه ۶۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارو و تجهیزات پزشکی در کشور است که سهم استان کرمان حدوداً صفر است، ۲۰۰ تن گیاه دارویی سالانه از استان خارج می‌شود و دانش‌آموزان کرمانی در جشنواره خوارزمی رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند.
پرداختی تصریح کرد: اما چرا کرمان یک استان صنعتی و کارآفرین نیست و میزان بیکاری در این خطه بالا است، زیرا تفکر ما کارآفرینی نیست و مرکز نوآوری برای ایجاد تفکر کارآفرینی شکل گرفته است.
رئیس مرکز نوآوری استان کرمان اظهارکرد: مرکز نوآوری استان کرمان سومین مرکز در کشور است که به صورت مستقیم زیر نظر معاونت فناوری ریاست جمهوری فعالیت می‌کند.
پرداختی عنوان کرد: دانشگاه‌ها، استانداری و بنیاد ملی ارکان مرکز نوآوری استان کرمان هستند و تعامل و همکاری خوبی بین این مجموعه‌ها وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه استان کرمان رتبه پنجم فناوری کشور را دارد و پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری به رتبه سوم برسیم، تأکید کرد: کارگاه صنعت انیمیشن در مرکز نوآوری استان کرمان برگزار شد و این استان در ساخت انیمیشن صاحب سبک شده است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید