خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک با بیان اینکه تنها ۳۰ درصد فعالان کسب و کار اینترنتی مجوز دارند، گفت: ۳۲ هزار نفر از افراد حقیقی و حقوقی که کسب و کار اینترنتی دارند، از وزارت صنعت،معدن و تجارت لوگوی «ای‌نماد» دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری میزان، رمضانعلی صادق‌زاده درباره تعداد مجوز صادرشده برای کسب و کار اینترنتی اظهار کرد: ۳۲ هزار نفر از افراد حقیقی و حقوقی که کسب و کار اینترنتی دارند از وزارت صنعت،معدن و تجارت لوگوی «ای‌نماد» دریافت کردند.
وی افزود: تقریبا ۳۰ درصد افرادی که در فضای کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کنند زیر نظر این مرکز مجوز دریافت کردند.  صادق‌زاده خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال ۹۵، صدور مجوز ۲۵ درصد رشد داشته است.
صادق‌زاده افزود: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم، این است که بانک مرکزی برای دادن درگاه پرداخت الکترونیکی به افرادی که می‌خواهند در فضای کسب و کار اینترنتی فعالیت کنند، مجوز اینماد را جزو ملزومات قرار نداده است.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک با اشاره به شرایط اخذ «ای‌نماد»  گفت: افرادی که می‌خواهند در حوزه‌های تخصصی فعالیت کنند، باید مجوزهای لازم را از نهادهای مربوطه دریافت و ارائه دهند و مابقی استعلامات از جمله شماره ملی، نشانی و سامانه‌ای که قرار است از طریق آن کار انجام شود و... از طریق مرکز صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در گذشته قبل از راه‌اندازی مرکز هزینه‌ای بابت کارهایی که صورت می‌گرفت دریافت می‌شد، گفت: در حال‌حاضر هزینه‌ای دریافت نمی‌شود اما نرخ‌نامه‌ای تنظیم‌شده که در صورت تصویب، هزینه برای این کارها دریافت می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید