خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

«شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان سال 2018 میلادی را در این کشور به عنوان «حمایت از کارآفرینی فعال، نوآوری و فن‌آوری‌» نام‌گذاری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان سال 2018 میلادی را در این کشور به عنوان «حمایت از  کارآفرینی فعال، نوآوری و فن‌آوری‌» نام‌گذاری کرد.
میرضیایف در نشست مشترک نمایندگان مجلس عالی و مجلس سنا گفت: کارآفرینان در توسعه اقتصاد کشور نقش مهمی ایفا، فرصت‌های شغلی جدید ایجاد و فن‌آوری‌های جدید را وارد کشور کرده و به توسعه بیش از پیش اقتصادی و اجتماعی کشور کمک می‌کنند.
رئیس جمهور ازبکستان افزود: در سال 2018 میلادی برای توسعه بیش از پیش فعالیت کارآفرینی و از بین بردن موانع بر سر توسعه بازار کوچک تمام اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.
وی اظهار داشت: همچنین به منظور تشدید مبارزه با بازرسی‌های غیرقانونی در دخالت در فعالیت کارآفرینان تجدید نظر خواهیم کرد.
میرضیایف گفت: همچنین بازرسی فعالیت مالی و اقتصادی کارآفرینان را در ازبکستان به مدت 2 سال قطع می‌کنیم و همه کارآفرینان به مدت 2 سال از بازرسی مالی و اقتصادی آزاد خواهند بود.
وی با اشاره به سیاست خارجی ازبکستان نیز گفت: توسعه روابط با کشورهای همسایه در اولویت سیاست خارجی کشور قرار دارد.
رئیس جمهور ازبکستان افزود: ما همچنین در زمینه مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و از نفوذ این عوامل شوم به کشور به طور قاطع جلوگیری خواهیم کرد.    
وی با اشاره به نقش رسانه‌های گروهی در توسعه خاطرنشان کرد: امروز در ازبکستان بیش از یک هزار و 500 رسانه گروهی فعالیت می‌کنند.
رئیس جمهور ازبکستان ادامه داد: رسانه‌های گروهی در تحکیم اصول دموکراتیک یک عامل مهم و تأثیرگذار محسوب می‌شوند، بدین دلیل باید در کشور دانشگاه روزنامه نگاری و ارتباطات ایجاد شود.
میرضیایف همچنین با اشاره به ضرورت در سازمان خدمات امنیت ملی نیز گفت: در ازبکستان باید قانون «خدمات امنیت ملی» تصویب شود.
رئیس جمهور ازبکستان یادآوری کرد: ما باید نظام دولتی، استقلال، صلح، آرامش و امنیت مردم را حفظ کنیم.
وی همچنین گفت: ساختار وزارت امور خارجه ازبکستان نیز مورد تجدید نظر قرار می‌گیرد.
رئیس جمهور ازبکستان در پایان گفت: وظیفه اصلی وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های سیاسی ازبکستان در خارج از کشور جذب سرمایه گذاری‌ها و فن‌آوری و همچنین گردشگران به کشور است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید