خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی در طرح‌های پارس جنوبی گفت: توسعه کارآفرینی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت طرح‌های پارس جنوبی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود حسنی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی  مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش مهم پارس جنوبی در تامین گاز مصرفی کشور اظهار داشت: بیش از 70 درصد گاز مصرفی کشور از پالایشگاه‌های پارس جنوبی تامین می‌شود که با افتتاح فازهای در دست اجرا این رقم امسال افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینک بیشترین مصرف گاز تولیدی در پارس جنوبی در بخش خانگی و تجاری ثبت شده است افزود: بر اساس آمار، میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در سال گذشته معادل 51 درصد گاز تولیدی کشور بوده که نشان‌دهنده رشد 7 درصدی در این بخش است.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی توسعه کار آفرینی در جامعه را یکی از موارد بسیار مهم اقتصاد مقاومتی  دانست و تاکید کرد:  توسعه کار آفرینی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت طرح‌های پارس جنوبی قرار دارد.
حسنی با بیان اینکه خرد جمعی و گروهی به همراه تلاش مستمر یکی از ارزش‌های والای مجتمع عظیم گازی کشور است بیان کرد: همواره باید اخلاق حرفه‌ایی و اعتماد سازی سرلوحه تمام کارها قرار بگیرد.
وی با تاکید بر تولید محصولات دانش‌بنیان تصریح کرد: محصولات تولیدی باید دانش بنیان باشد تا روزبه‌روز شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی باشیم  که این مهم در دستور کار طرح‌های پالایشگاهی پارس جنوبی قرار دارد.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به فرهنگ سازی در اصلاح الگوی مصرف اشاره و خاطرنشان کرد: کاهش مصرف انرژی در کشور باید با فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های لازم و با برنامه ریزی دقیق نهادینه شود و در این مهم باید توجه ویژه به اصلاح الگوی مصرف شود.
وی با بیان اینکه فروش میعانات گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی همسو با اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دارد خاطر نشان کرد: با بهره مندی از دانش بومی و توان داخلی متخصصان و کارکنان برای تولید مستمر و پایدار گاز گام‌های موثری در مجتمع گاز پارس جنوبی برداشته می‌شود.
حسنی کار و تلاش جمعی در مجتمع گاز پارس جنوبی را یک افتخار ملی دانست و تاکید کرد: جوانان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی با تمام توان برای شکوفایی اقتصاد کشور در مسیر اقتدار گام بر می‌دارند.
وی به رسالت مهم مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره و گفت: رسالتی که اکنون کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی عهده‌دار آن هستند رسالتی بسیار مهم و عظیم است که در منازل مردم ایران اسلامی، بزرگی کار و تلاش شبانه روزی کارکنان نمایان است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید