خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر از پرداخت 66 فقره تسهیلات به میزان هفت میلیارد و 200 میلیون ریال به مددجویان آزاد شده از زندان های این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مرتضی شهبازی ضمن بیان این مطلب گفت: این میزان تسهیلات به مددجویان آزاد شده زیر پوشش مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج از زندان استان بوشهر پرداخت شده است.
وی بیان کرد: تسهیلات پرداختی در قالب تفاهم نامه منعقد شده بین صندوق کاآفرینی امید و اداره امور زندانهای استان صورت گرفته است.
شهبازی ادامه داد: این تسهیلات شامل طرح های صنایع دستی، صنعتی، خدماتی و غیره است که در کمیته اشتغال استان مورد تایید و به مددجویان پرداخت شده است.
وی افزود: از شمار تسهیلات پرداختی 36 فقره مربوط به شهرستان دشتستان است که سهم بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و ارتکاب جرم و بازگشت مجدد زندانیان به زندان در این شهرستان داشته است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر اظهار کرد: با هدف جلوگیری از آسیب های اجتماعی و پیگیری مشکلات اشتغال‌ زندانیان آزاد شده و با همکاری مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج از زندان استان در اداره امور زندانها تلاش شد تا این افراد موردحمایت قرار گیرند و با ایجاد اشتغال مناسب شرایط بازگشت آنها به جامعه فراهم شود.
شهبازی با تاکید بر اینکه نخسیتن و مهم ترین مساله خانواده زندانیان ایجاد اشتغال مناسب برای آنان است گفت: اشتغال و حرفه آموزی هر زندانی می تواند کمک شایانی در بهبود زندگی و کاهش آسیب ها کند.
وی اظهار داشت: هر اشتغال جدیدی که برای زندانیان ایجاد شده هزینه ها برای مدیریت بر آسیب های اجتماعی به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید