خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر طرح اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران گفت: نرخ بازگشت سرمایه در حوزه کسب و کار‌های فرانچایز و استارت آپ‌ها ۳ هزار درصد است.

به گزارش خبرگزاری صداو سيما ، مهدي فرهادنيا در نشست خبري اولين نمايشگاه توسعه کسب و کار تهران که در اتاق اصناف ايران برگزار شد، گفت: حوزه هاي کسب و کار که در اين نمايشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و قطعا اين حوزه ها در توسعه کسب و کار کشور نقش خواهند داشت.
وي به آمار بازگشت سرمايه براساس اعلام بانک جهاني اشاره کرد و افزود: نرخ بازگشت سرمايه در بخش کشاورزي 30 درصد، صنعت 50 درصد و خدمات 100 درصد است.
مدير طرح اولين نمايشگاه توسعه کسب و کار تهران گفت: اما نرخ بازگشت سرمايه براساس اعلام بانک جهاني در حوزه تحقيق و توسعه 3 هزار درصد است، يعني صاحب يک کسب و کار اگر در يک صنعتي از حوزه هاي زير مجموعه کسب و کار خدمات مديريتي، فرانچايز گونه اي از کسب و کار که برپايه آن به شرکت اختيار داده مي شود که توليدات و فرآورده هاي شرکت ديگري را بفروشند و در مقابل آن مبلغي دريافت کند که به آن مبلغ فرانچايز مي گويند) يا استارت آپ هاي مديريتي سرمايه گذاري کند، به ازاي هر 100 هزار تومان در 5 سال بايد 3 ميليون تومان بازگشت سرمايه داشته باشد.
فرهادنيا با بيان اينکه ما در ايران در حال پوست اندازي از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش بنيان هستيم، اظهار داشت: نمايشگاه توسعه کسب و کار به اين وضعيت اقتصاد کمک مي کند و برپايي اين نمايشگاه در تهران هم با حضور سه حوزه خدمات مديريتي، حوزه خدمات فرانچايز و استارت آپ هاي مديريتي است.
وي ادامه داد: اگر در زمينه فرانچايز فرهنگ سازي صورت گيرد جواناني که به دنبال کسب و کار هستند مي توانند کسب و کار پايدار ايجاد کنند.
وي افزود: اگر ورد فرانچايز شويم شغلهاي پايدار و کسب و کار درازمدت توسعه پيدا مي کنند زيرا مدلي را نشان مي دهد که براساس ان ادمها وارد کسب و کار استاندارد و سود تعريف شده مي شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید