خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هشتمین مسابقه ایده‌‌پردازی با موضوع مشکلات و فرصت‌ها ۱۲ دی ماه از سوی مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، مسابقه ایده‌پردازی از فعالیت‌‌های مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان با هدف آموزش، پژوهش، ترویج و مشاوره در زمینه نوآوری و کارآفرینی است که در دو مرحله کلی برپا خواهد شد.
مرحله نخست، مرحله ارسال و ثبت ایده در مسابقه است که در این مرحله، هر فرد یا گروه می‌تواند ایده خود را در پاسخ به یک مشکل یا خلق یک فرصت جدید نهایتاٌ تا ۵ دی ماه در وب سایت دانشگاه ثبت کند. درخصوص هر ایده سه شاخصه نوآور بودن، اجرایی بودن و اقتصادی بودن ایده به‌ طور مختصر باید توضیح داده شود.
در مرحله دوم ایده‌های برگزیده شده در مرحله اول، یک هفته فرصت خواهند داشت تا به پرورش ایده‌های خود بپردازند. در این مرحله، ایده‌پردازان جهت پختگی ایده خود می‌توانند از استادان استفاده کنند و  تشکیل تیم دهند.
در نهایت نیز هر یک از تیم‌‌ها در روز برگزاری مسابقه (۱۲ دی ماه) فرصت خواهند داشت تا ایده خود را در حضور داوران ارایه و از آن دفاع کند. به تیم‌های برگزیده بر حسب رتبه، جوایزی از قبیل وجه نقد، ورود به مرکز رشد دانشگاه و اخذ گواهینامه ایده برتر از طرف مرکز کارآفرینی دانشگاه اعطا می‌شود.
ملاک‌های ارزیابی در مرحله دوم شامل نوآوری (۳۰ امتیاز)، درجه پختگی (۱۰ امتیاز)، امکان تولید و به نتیجه‌ رسیدن (۱۰ امتیاز)، ارزش افزوده اقتصادی (۱۰امتیاز)، فراگیری استفاده در جامعه (۱۰ امتیاز)، درجه رفع مشکلات جامعه (۱۰ امتیاز)، ارایه ایده (۱۰ امتیاز) و تشکیل تیم بین‌رشته‌ای (۱۰ امتیاز) است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید