خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهاردهمین جشنواره ملی فن­‌آفرینی شیخ بهایی، دی ماه سال ۹۷ توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، هدف از این جشنواره ملی ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی است.
زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی و چهارمین المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی ازاردیبهشت ‌ماه ۹۷ به دی ماه همان سال انتقال یافته است که دلیل آن برگزاری کنفرانس IASP ۲۰۱۸ توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و هماهنگی حداکثری جشنواره شیخ‌بهایی با سیاست­‌ها و برنامه­‌های منطقه ویژه علم و فناوری اصفهان است.
ثبت نام در بخش‌های مسابقه‌ای جشنواره از هم‌اکنون آغاز شده است. در بخش مسابقه‌­ای طراحان کسب‌وکار تلاش می‌شود ایده‌های نو مبتنی بر فناوری را در قالب یک مدل کسب‌وکار پویا که قابلیت تجاری‌سازی آن را به اثبات می‌رساند پذیرش کند و مورد داوری قرار دهد.
این بخش شامل دو طرح کسب وکار آزاد و المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی است.
الف ـ طرح کسب‌وکار آزاد: متقاضیان این بخش می‌توانند شخصیت‌های حقیقی یا حقوقی باشند که امکان‌سنجی ایده نوآورانه مبتنی بر فناوری خود را در قالب یک طرح کسب‌وکار ارایه دهند.
ب ـ المپیاد ملی طرح کسب‌وکار دانشجویی: این بخش از جشنواره که از دوره یازدهم به منظور افزایش ضریب نفوذ محتوای طرح کسب‌وکار در سطح کشور به ویژه در بین دانشجویان و با همکاری و مدیریت پارک‌های علم و فناوری استان‌ها و حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه‌های سطح کشور برگزار می‌شود. متقاضیان این بخش فقط دانشجویان علاقه‌مندی است که امکان‌سنجی ایده نوآورانه مبتنی بر فناوری خود را در قالب یک مدل کسب‌وکار پویا ارایه دهند.
در بخش مسابقه فن‌آفرینان جشنواره نیز شرکت‌کنندگان در ۴ دسته شامل واحدهای نوپا، واحدهای رشدیافته، فن‌آفرینی در حوزه تاثیرات اجتماعی و تداوم فن‌آفرینی، ارزیابی می‌شوند.
مخاطب این بخش از جشنواره، واحدهای فن‌آفرین هستند که حائز سه شرط اصلی باشند: نوآوری و فناوری در تولید محصول، تولید محصول و انجام تجاری‌سازی (عرصه محصول به بازار و تولید ثروت) و حداقل ۵۱ درصد سهام متعلق به بخش خصوصی باشد (حداقل ۵۱ درصد از سهام واحد باید غیردولتی و غیرعمومی باشد).
متقاضیان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره مراجعه کنند، در این راستا شرکت‌کنندگان پس از ثبت نام اولیه، کاربرگ دریافت کنند و  پس از آن باید ثبت نام نهایی را طبق مراحلی که در راهنما آورده شده است، انجام دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید