خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی که با حضور صاحبان بنگاه‌‌های اقتصادی، مقامات دولتی، بخش خصوصی و صدها کارآفرین با محوریت استقامت ملی و توسعه پایدار برگزار شد، بانک دی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک دی، در سومین همایش ملی کارآفرینی که از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با مشارکت گروه ایده برگزار شد، ضمن بررسی مسائل و مشکلات بنگاه‌‌های اقتصادی و کارآفرینان کشور، روش‌ها و راهکارهای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار بررسی شد.
تقدیر از کارآفرینان برتر کشور و تشکیل نشست‌‌هایی با موضوع بررسی عواقب ناشی از بیکاری، جوانان و کار پایدار، مسئولان و اشتغال و نقش بخش خصوصی در اشتغال پایدار از دیگر برنامه‌های سومین کنفرانس ملی کارآفرینی بود که در آن علاوه بر کارآفرینان و فعالان اقتصادی، استادان دانشگاه­‌ها نیز حضوری موثر داشتند.
میرمحمد صادقی، دبیر این همایش، ایجاد اشتغال برای جوانان را از مسائل اصلی کشور دانست و افزود: امروز توسعه کارآفرینی به‌‌عنوان راهبرد ملی برای دستیابی به موفقیت اقتصادی و رفاه اجتماعی و همچنین کاهش ناهنجاری‌های جامعه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
وی گفت: کارآفرینی و توسعه پایدار، اقتصاد و سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و فناوری­‌های نوین، کارآفرینی و کسب‌وکارهای کوچک، کارآفرینی و دولت و قانون، کارآفرینی و آموزش و توانمندسازی و تجارب موفق در کارآفرینی مهم­ترین اهداف برگزاری سومین کنفرانس ملی کارآفرینی بود.
الهام امین‌زاده، دستیار پیشین رییس‌جمهوری در امور شهروندی نیز در این کنفرانس گفت: در حال تغییر قانونی در معاونت حقوقی رییس‌جمهوری هستیم تا سرمایه­‌گذار خارجی بتواند بعد از این که تعهدات مالی و حقوقی خود را انجام داد، اصل و سود سرمایه خود را به کشور خود برگرداند.
وی اضافه کرد: یکی از قوانینی که دغدغه سرمایه‌‌گذار بوده، بحث ممنوع‌الخروجی به خاطر بدهی مالیاتی است که براساس آن از خروج فردی که سرمایه فراوانی در کشور دارد به خاطر بدهی مالیاتی خیلی جزئی جلوگیری می‌‌شود.
حسین سلاح‌ورزی، نایب‌رییس اتاق بازرگانی ایران نیز در این مراسم گفت: بخش خصوصی به لحاظ مالی، توان رقابت با بنگاه‌های دولتی و شبه‌دولتی را ندارد.
همچنین سومین کنفرانس ملی کارآفرینی در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و ضرورت رویکرد مدیریت اجتماعی در سال اقتصاد مقاومتی (تولید و اشتغال) و پس از برگزاری دو دوره کنفرانس کارآفرینی در سال‌های گذشته، برگزار شد.
در پایان سومین کنفرانس ملی کارآفرینی در بخش تقدیر از کارآفرینان برتر کشور از محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید