خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش کارورزی عدد قابل توجهی مشمول فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌هاست و آمار اشتغال در میان این قشر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عیسی منصوری در کارگروه تخصصی اشتغال استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: براساس گزارش‌ مرکز آمار کشور، نرخ مشارکت استان از 41 درصد به 43 درصد رسیده است.
وی  گفت: در عین حال نرخ بیکاری گزارش شده استان از 12/7 درصد به 11/7 درصد رسیده است! و این رقم می‌تواند به میانگین کشوری نزدیک شود.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: برنامه‌های که در کشور در راستای اشتغال فراگیر اولویت های استانی تدببین شده، «اطلس روستایی» است و باید بر اساس پتانسیل، روستاها هدف‌بندی شوند.
وی عنوان کرد: 642 میلیارد تومان به اشتغال فراگیر در استان و 300 میلیارد تومان نیز از محل توسعه اشتغال روستایی به اولویت‌های اشتغال در کردستان اختصاص داده شده است.
منصوری با بیان اینکه امیدواریم یارانه مشوق کارفرمایان تامین اعتبار شود، افزود: امسال یارانه مشوق برای کارفرما داده شده و استان کردستان نیز شامل این بخش می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اشتغال فارغ‌التحصیلان بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: با طرحی که امسال اجرایی شد، در بخش کارورزی عدد قابل توجهی مشمول فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌هاست و آمار اشتغال در میان این قشر افزایش می‌یابد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اشتغالزایی خانگی خاطر نشان کرد: 17 میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های مشاغل خانگی و اشتغال 500 نفر در استان کردستان تخصیص داده شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید