خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شورای مرکزی سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به اتفاق آرا تاسیس شعبه سیستان و بلوچستان را تصویب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور تاجری، رییس جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر افزود: هدف از راه‌اندازی شعبه این سازمان در استان سیستان و بلوچستان تجاری‌سازی علم، تبدیل علم به ثروت و انبوه سازی تولیدات علمی دانشگاهیان در راستای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
رییس جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان حمایت از نوآوری‌های علمی، ایجاد کانون خلاقیت، شکوفایی و نوآوری، راه‌اندازی کلینیک مشاوره‌های شغلی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های  آموزشی کارآفرینی، اجرای طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه کسب و کارهای نوین متناسب با ظرفیت‌های بومی استان را از عمده برنامه‌های این سازمان در سیستان و بلوچستان بر شمرد.
دکتر تاجری، با توجه به معضل اصلی استان که همانا بیکاری دانش‌آموختگان دانشگاهی  است، کمک به اشتغال فارغ التحصیلان را از طریق تهیه و تدوین طرح‌های تیپ خوداشتغالی، انجام مشاوره‌های شغلی و سرمایه‌گذاری ، اطلاع‌رسانی بازار کار ، ایجاد بانک اطلاعاتی از دانش‌آموختگان بیکار  و ،،، را از جمله اهداف تاسیس این سازمان در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دانست.
رییس جهاد دانشگاهی برپایی نمایشگاه دایمی محصولات تولیدی دانشجویان و دانش‌آموختگان ، حمایت از ابداعات و اختراعات، شناسایی نخبگان دانشگاهی، برگزاری ایده شوها، استارتاپ‌ها و رویدادهای شتاب به گونه‌ای متفاوت و انتقال این فناوری به کشورهای همسایه را از دیگر برنامه‌های شعبه تجاری‌سازی فناوری در جهاد سیستان و بلوچستان عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار و ایجاد هلدینگ در راستای پشتیبانی در حوزه بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در قالب خوشه ها و شبکه‌های کسب و کارهای همگن و ناهمگن منطقه‌ای از برنامه‌های کوتاه مدت و نظارت و پایش کسب و کارهای ایجاد شده با رویکرد کمک به پایایی و مانایی آنان با تاکید بر افزایش قدرت رقابت آنها از طریق ایجاد و توسعه "برند" و شبکه فرانچایز استانی در زمره برنامه‌های میان و بلند مدت ستفای سیستان و بلوچستان  در وسعت ملی و فراملی خواهد بود.
رییس جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان، از حضور همه دانشجویان و دانش‌آموختگان و اساتید علاقمند، به‌ویژه در رشته‌های کارآفرینی و کسب و کار در دفتر ستفا و ارائه نقطه نظرات کارشناسی استقبال کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید