خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هشتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با هدف ارتقاء سطح مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی از امروز در جزیره کیش آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت داخلی در حوزه مدیریت و خدمات شهری، شهرداری ها و سازمان های وابسته آخرین دستاوردها و تجهیزات خود را در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع به نمایش می گذارند.
ایجاد بستر مناسب برای عرضه محصولات با کیفیت بهشهرداری‌ها، دهیاری‌ها و پیمانکاران، ارائه الگوی شهرهای ایده آل‌، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری‌های نوین روز دنیا در حیطه مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
در هشتمین دوره نمایشگاه خدمات شهری و فضای سبز شهر ایده آل که از 10 دی در مرکز بین المللی نمایشگاه‌های کیش آغاز به کار می‌کند، شرکت کنندگان در حوزه های مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، راه و شهر سازی، آتش نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.
همچنین در حاشیه این نمایشگاه، هشتمین همایش علمی شهر ایده‌آل با حضور فعالان حوزه‌های شهری، 11 و 12 دی در مرکزهمایش های بین المللی کیش برگزار می شود.
برگزاری نشست با حضور مسئولان درحوزه های پسماند، پارک‌ها و فضای سبز، زمین و مسکن، شهرهای نمونه گردشگری، استارت آپ‌های عرصه فناوری‌های نوین خدمات شهری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه شهرداری‌های کشور و کارگاه‌های تخصصی برای مخاطبان حوزه مدیریت شهری از برنامه های جنبی این دوره از نمایشگاه و همایش شهر ایده آل است.
گفتنی است، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اتحادیه اتوبوسرانی، اتحادیه تاکسیرانی، سازمان همیاری استان‌های تهران و خراسان رضوی، شورای عالی استان‌ها و سازمان پدافند غیرعامل از جمله مشارکت کنندگان این رویداد هستند و همچنین سازمان شهرداری‌ها حامی این رویداد است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید