خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران از تصویب طرح سامانه تلفنی مشاوره کار آفرینی پس از گذراندن جلسات کارشناسی در کارگروه بانوان و اشتغال استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، ثریا شارقی در کارگروه اشتغال استان تهران در محل استانداری افزود: سوالات و ابهامات افراد شاغل و جویای کار در زمینه های مختلف با راه اندازی این سامانه تلفنی برطرف می شود.
وی ادامه داد: این سامانه تلفنی به عنوان یک پنجره واحد عمل کرده و اگر سازمانی پاسخگوی خوبی برای ارباب رجوع نباشد، شکایت این افراد برای این سامانه بازگو خواهد شد و این سامانه می تواند به طور غیر مستقیم ناظر بر کل سازمان متولی اشتغال باشد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران افزود: این سامانه می تواند منجر به خود مراقبتی کاری در ادارات شود و به عنوان یک مرجع بی طرف مشاوره انجام دهد و ارتباط بین کارآفرین، کارجو و دولت را افزایش دهد و نقش دولت به عنوان تسهیلگر و بستر ساز در اشتغالزایی را پر رنگ تر کند.
شارقی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این طرح، سرمایه گذاران خارج از کشور که علاقمند به سرمایه گذاری در ایران هستند نیز می توانند بدون حضور فیزیکی در ایران مشاوره های لازم را دریافت کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید