خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: استارت‌آپ‌ها توانایی بهبود وضعیت بازارهای کشور را دارند.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، اسماعیل قادری‌فرد در سومین گردهمایی مدیران، اساتید و کارشناسان فناوری اطلاعات که در سالن همایش‌های پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: اگر کشور بخواهد در حوزه اقتصاد مقاومتی به دستاوردهای مطلوبی برسد، باید در حمایت از استارت‌آپ‌ها اهتمام داشته باشد زیرا آن‌ها توانایی بهبود وضعیت بازارهای کشور را دارند.
او بیان کرد: خوشبختانه امروزه استارت‌آپ‌های قدرتمندی در سطح کشور در حال فعالیت هستند که بر اساس بررسی‌های انجام‌شده رشد این استارت‌آپ‌ها به‌صورت هفتگی بیش از ۱۰ درصد است. همچنین از سیاست‌های سه‌ساله سازمان علمی و فناوری کشور یاد کرد و گفت: تاکنون بیش از سه هزار و ۲۶۰ شرکت دانش‌بنیان تایید صلاحیت شده و نزدیک به ۱۰۰هزار نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف در این شرکت‌ها در حال فعالیت‌اند که جای خرسندی دارد.
قادری‌فرد گفت: اگرچه حرکت بسیار کندی در حوزه استارت‌آپ‌ها داریم اما توانسته‌ایم مسیر درست را پیدا کنیم و در این مسیر گام برداریم. امروزه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به اهدافمان در این عرصه دست یابیم.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این‌که استان قم ظرفیت ویژه‌ای برای استارت‌آپ‌ها دارد، تصریح کرد: قم توانایی افزایش استارت‌‌آپ‌های مختلف را دارد و یکی از عرصه‌هایی که می‌تواند استارت‌آپ‌های بسیاری را به خود جذب کند، فعالیت در حوزه سوغات و صنایع‌دستی این استان است.
او با اشاره به این‌که امسال در کشور کره جنوبی یک وزارتخانه برای استارت‌آپ‌ها تشکیل شده است، یادآور شد: نباید از حرکت پرشتاب جهانی در مسیر فناوری اطلاعات و آی‌تی عقب بمانیم و هرچه سریع‌تر باید دولت حمایت‌های خود را از استارت‌آپ‌ها تقویت کند تا بتوانیم در این عرصه با سایر کشورهای جهان به رقابت بپردازیم.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پایان بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کسب‌وکارهای آبرومند جز با حمایت از کسب‌وکارهای نو انجام نمی‌شود و باید نسل جوانان و دانشجویان را در این حوزه فعال کنیم و در راستای برطرف کردن مشکلات آن‌ها اهتمام داشته باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید