خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر گفت: حمایت ویژه و کمک به طرح های نوآورانه و شرکت های دانش بنیان از اهداف ما در این دانشگاه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین حسینی تودشکی در مراسم رونمایی از سامانه مصاف (مشاوره صنعتی و ارتقا فناوری) اظهار داشت: رسالت این دانشگاه رفع مشکلات مردم و رفع نیاز صنعت با دستاوردهای محققان است.
وی با تاکید بر اینکه در رویه دانشگاه طی سالهای اخیر بازنگری هایی صورت گرفته است، گفت: تلاش ما بر این بوده که نوآوری به صنعت ورود پیدا کند و  از سوی دیگر بتوانیم حاصل تحقیقات محققان دانشگاه را به محصول مورد نیاز مردم تبدیل کنیم.
استاد دانشگاه امیر کبیر گفت: نوآوری و فناوری جزء اولویت های ما است که امیدواریم این دو در طرح های فناورانه، شرکت های دانش بنیان و بخشی از پروژه های صنعتی ورود پیدا کند.
وی تاکید: حمایت ویژه و کمک به طرح های نوآورانه و شرکت های دانش بنیان از اهداف ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر محسوب می‌شود تا بتوان محصول مورد نیاز مردم را تولید کرد که در آن نوآوری وجود دارد.
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که دانشگاه می تواند با صنایع کوچک انجام دهد رقابت پذیر بودن طرح های فناورانه و ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه است.
وی گفت: صنایع کوچک نمی توانند بر روی محصولات خود به تنهایی سرمایه گذاری کنند. در این راستا می توانند از دانشگاهها کمک بگیرند تا از پتانسیل موجود بهره ببرند.
حسینی تودشکی در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه مصاف تصریح کرد: با ایجاد کارگاه های تخصصی برای صنایع کوچک و بهره گیری از دانش فارغ التحصیلان، اساتید و حتی فارغ التحصیلان خارجی به واسطه این سامانه می توان شاهد محصولاتی با فناوری های نو در بازار بود.
در این مراسم سامانه مصاف (مشاوره صنعتی و ارتقا فناوری) جهت ارائه خدمات تخصصی و صنعتی به صنایع کوچک و متوسط و بزرگ رونمایی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید