خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از برگزاری هفتمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن حیدری ضمن اعلام این مطلب افزود: رویداد کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه به عنوان هفتمین رویداد از سری رویدادهای شتاب آذربایجان (روشا) با موضوع اینترنت اشیا 8 بهمن ماه امسال در پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه واقع در پردیس دانشگاه ارومیه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این رویداد به ایده‌پردازان در یک بازه زمانی ۳ دقیقه‌ای فرصتی داده می‌شود تا با بیان ایده خود آن را از لحاظ عامه پسند بودن برای حضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب و کار بسنجند و در کنار دوستان خود با ایده‌های نوی دیگران آشنا شده و شبکه‌ای از دوستان و متخصصین برای ارتباطات آتی خود ایجاد کنند.
حیدری با اشاره به محورهای این رویداد، اظهار کرد: اینترنت اشیاء و شهر هوشمند، اینترنت اشیاء و خانه هوشمند، اینترنت اشیاء و حمل‌ونقل هوشمند، اینترنت اشیاء و مدرسه هوشمند، اینترنت اشیاء و سلامت هوشمند، اینترنت اشیاء و بانکداری هوشمند و اینترنت اشیاء و بهینه‌سازی مصرف انرژی از محورهای این رویداد است.
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تصریح کرد: قبل از مراسم ایده‌پردازی که از ساعت ۱۴:۳۰ شروع خواهد شد، دو کارگاه آموزشی رایگان هم با عناوین نحوه ارائه موثر به سرمایه‌گذار و اعتبارسنجی ایده از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ برگزار خواهند شد.
وی گفت: در پایان مراسم هم به پنج ایده برتر جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید