خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور امور بانوان و خانواده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به حضور زنان در فعالیت‌های اقتصادی و مدیریتی کشور دارد و برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای برای فعالان اقتصادی و کارآفرینان پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پریچهر سلطانی، مشاور امور بانوان و خانواده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع بانوان شاغل در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت:حمایت و توانمند سازی بانوان کارآفرین از برنامه‌های مهم دولت است.

وی افزود: با توجه به هدف گذاری مشارکت ۳۰ درصدی زنان در مدیریت کشور تا سال ۱۴۰۰ لازم است تا از ظرفیت‌ها و تجارب بانوان به صورت جدی استفاده شود.
سلطانی با تاکید بر لزوم رفع چالش‌ها و مشکلات بانوان کارآفرین توسط دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: نباید امروز فرصت‌های به وجود آمده را از دست داد، زیرا ارتقای سطح مشارکت زنان در عرصه اقتصادی و کارآفرینی امری مهم و اجتناب ناپذیر است و با توجه به اهمیت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که بر استفاده از ظرفیت‌های بی‌بهره مانده این مهم به سرانجام درستی برسد.
مشاور امور بانوان و خانواده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه زنان توانمند، فعال و پویا باید در توسعه پایدار و فعالیت‌های اقتصادی سهیم باشند، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از زنان پیشگام و توانمند استفاده خواهدکرد.
وی در ادامه با اشاره به حضور فعال بانوان در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، گفت: باید با همکاری مستمر بتوانیم، گام‌های بیشتری در راه توسعه واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی بویژه برای زنان کارآفرین برداریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید