خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد: از زمان اجرای طرح کارورزی در استان کرمانشاه تاکنون ۱۸۰ مورد قرارداد کارورزی منعقد شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مختار احمدی،  با اشاره به وضعیت بیکاری در استان کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه استان کرمانشاه و پیگیری مدیران استانی بیشترین سهمیه در طرح «کارورزی» به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ثبت‎نام 17 هزار و 696 نفر از دانش‎آموختگان داتشگاهی در سامانه کارورزی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با این وجود سهمیه استان کرمانشاه هفت هزار 425 نفر است.
احمدی با اشاره به استقبال خوب و مناسب واحدهای پذیرنده در طرح کارورزی، عنوان کرد: 728 واحد پذیرنده در استان کرمانشاه در این طرح ثبت‎نام کرده‎اند و اعتبارات این طرح نیز از محل ردیف‎های قانون بودجه سال 96 و 97 پرداخت می‎شود.
وی با بیان اینکه پذیرش کاروزان شرایط خاصی دارد ازجمله اینکه حداکثر سن برای متقاضیان در مقطع کاردانی 23 سال، مقطع کارشناسی 25 سال، کارشناسی‌‌ ارشد 28 سال و دکترا 32 سال است، عنوان کرد: تاکنون 180 قرارداد کارورزی در استان کرمانشاه منعقد شده است.
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به مزایای اجرای این طرح برای کارفرمافایان اشاره کرد و افزود: در طول دوره کارورزی واحدهای پذیرنده از شمول قانون کار و تأمین اجتماع خارج هستند و بعد از دوره کارورزی، چنانچه کارفرما کارورز را استخدام کند بیمه سهم کارفرما را دولت به مدت دو سال تا 100 درصد پرداخت کرده و در طول دوره کارورزی، پذیرفته‎شدگان نیز مشمول بیمه حوادث خواهند شد.
احمدی با اشاره به اینکه مدت کارورزی حداقل چهار ماه و حداکثر 6 ماه براساس استانداردهای آموزشی است، اظهار کرد: در طول دوره کارورزی کمک‎‏هزینه آموزشی کارورزان توسط دولت پرداخت خواهد شد و هیچ اجباری در خصوص اینکه کارفرما هزینه‎ای را به کارورز پرداخت کند وجود ندارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید