خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به حمایت‌های ارزی این معاونت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سود تسهیلات ارزی شرکت‌های دانش‌بنیان همانند مناطق محروم در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی الیاسی با اشاره به حمایت‌های ارزی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش بنیان گفت: مصوبه‌ای در این زمینه در صندوق توسعه ملی وجود دارد که خط اعتباری برای فعالیت‌های دانش بنیان است.
وی با بیان اینکه این خط اعتباری هم ریالی است و هم اعتباری، خاطر نشان کرد: سود این تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان 4 درصد کمتر از سود تسهیلات صندوق توسعه ملی است و دقیقا همانند سهمیه مناطق محروم اجرایی شده است.
الیاسی همچنین در خصوص ضمانت صادرات دانش‌بنیان گفت: برای حمایت از صادرات محصولات دانش‌بنیان مشکلی در این زمینه نداریم، به گونه‌ای که با صندوق ضمانت صادرات به عنوان یک صندوق بسیار توانمند، توافق‌نامه‌ای به امضا رساندیم.
معاون سیاستگذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی با اشاره به جزئیات این تفاهم‌نامه اظهار کرد: بر این اساس برای ضمانت‌نامه محصولات دانش‌بنیان شرایط ویژه‌تری قائل شده است و حتی درصد آورده را کمتر محاسبه می‌کند.
به گفته وی، در زمینه صدور ضمانت‌نامه برای صادرات محصولات دانش‌بنیان مشکلات خاصی وجود  ندارد.
وی در عین حال با اشاره به حمایت صندوق‌های پژوهش و فناوری از صدور ضمانت‌نامه خاطر نشان کرد: این صندوق‌ها می‌توانند ضمانت‌نامه‌های لازم را برای شرکت‌های دانش‌بنیان صادر می‌کنند و اکنون بسترهای مناسبی در این زمینه ایجاد شده است و مشکلی نداریم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید