1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان قزوین از ایجاد اشتغال برای 561 نفر توسط تسهیلات قرض الحسنه این صندوق در 9 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین تیموری ضمن اعلام این مطلب افزود: صندوق کارآفرینی امید قزوین در 9 ماهه امسال بیش از 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت نموده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید قزوین یادآور شد: تعهد این صندوق در حوزه ایجاد اشتغال برای سال جاری 900 نفر است.
تیموری یادآور شد: تسهیلات اشتغالزایی این صندوق با نرخ سود چهار درصد عمدتا به متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای کوچک ارایه می شود.
وی همچنین از پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان توسط این صندوق در مدت یاد شده خبر داد و گفت: در بخش نامه های ریاست جمهوری نیز امسال به میزان 33 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده ایم.
تیموری با بیان اینکه اعتبارات مصوب این صندوق در سال جاری برای ارایه تسهیلات به متقاضیان در استان قزوین 110 میلیارد ریال بوده است، افزود: این در حالی است که از محل اعتبارات مازاد خود در 9 ماهه امسال 220 میلیارد ریال تسهیلات به شهروندان متقاضی پرداخت کرده ایم.
صندوق کارآفرینی امید دستگاهی اجرایی به شمار می رود که با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان در راستای ایجاد فرصت های شغلی و کمک به کارآفرینان کسب و کارهای کوچک فعالیت می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر