خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور کسب و کارهای استارتاپی گفت: استارتاپ‌ها می‌توانند در حوزه تولید محصولات نیز ورود پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، رضا پارسا در حاشیه اولین رویداد استارتاپی محصولات کشاورزی با محوریت محصولات سالم، با اشاره به اینکه استارتاپ واژه جدیدی است که وارد فرهنگ ما شده است، اظهار کرد: استارتاپ به ارزش‌آفرینی گفته می‌شود که با مشارکت چند نفر همراه است که در جهت شروع کاری که توسعه‌پذیر، تکرارپذیر و سودآور باشد، اقدام می‌کنند.
وی ادامه داد: نقش استارتاپ‌ها در ایران بسیار موثر است؛ چرا که در چند سال اخیر رشد و گسترش زیادی یافته‌اند و نمونه‌های موفق آن را می‌توان «دی‌جی کالا» و «کافه بازار» دانست که تعداد زیادی از مردم با آن آشنایی دارند. این استارتاپ‌ها گسترش یافته‌اند و بزرگ شده‌اند و اکنون شرکت‌های موفقی هستند.
مشاور کسب و کارهای استارتاپی افزود: در اقتصاد کشوری مثل کشور ما وجود استارتاپ می‌تواند باعث این موضوع شود که جوانان کمتر به فکر استخدام‌های دولتی باشند و باور به این داشته باشند که روی پای خود بایستند و کسب و کاری را شروع کنند و بدون اینکه هزینه‌ای برای کسی داشته باشند، درآمدزایی و ارزش آفرینی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مواردی که اقتصاد ما را می‌تواند نجات دهد و آن را رشد دهد، وجود استارتاپ‌ها و گسترش آن‌ها است، افزود: استارتاپ‌ها در دنیا باعث شکوفایی اقتصاد می‌شوند.
این تسهیل‌گر و رهبر رویدادهای استارتاپی، خاطرنشان کرد: عموم مردم فکر می‌کنند که استارتاپ‌ها معدود به دنیای تکنولوژی و یا دنیای اینترنت هستند در صورتی که این طور نیست، بلکه استارتاپ‌ها می‌توانند در حوزه تولید محصولات نیز ورود پیدا کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید