خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون ساماندهی امور جوانان با اظهار امیدواری در خصوص رفع محدودیت ایجاد شده در فضای مجازی گفت: فیلترینگ انجام شده در روزهای اخیر آسیبی به استارت آپهای جوانان وارد نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی تندگویان، با اشاره به محدودیت‌هایی که طی چند روز اخیر در اینترنت و فضای مجازی کشور به وجود آمده است، افزود: امیدواریم فیلترینگ به سرعت رفع شود و جوانان بتوانند با محدودیت کمتری در فضای مجازی فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه بخشی از کارآفرینی جوانان در فضای مجازی در حال اجرا و برنامه ریزی است، تاکید کرد: باید فضای مجازی مطمئن و پایدار برای کسب و کار اینترنتی جوانان شکل بگیرد زیرا معتقدیم آینده اشتغالزایی و کارآفرینی برای جوانان در فضای مجازی اتفاق می افتد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: در حال حاضر هم جوانان بسیاری در استارت آپها مشغول فعالیت هستند اما خوشبختانه محدودیت‌های ایجاد شده در فضای مجازی طی روزهای اخیر آسیبی به این کسب و کارها وارد نکرده است.
تندگویان خاطرنشان کرد: هیچکدام از اپلیکیشن‌هایی که جوانان از آن به عنوان کسب و کار استفاده می کنند فیلتر نشده و همانند قبل در حال فعالیت است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید