خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در نشست مشترک معاون صندوق کارآفرینی امید و رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران راهکارهای حمایت از اکوسیستم کارآفرینی در بخش صنعت چاپ بویژه توسعه شرکت‌های فناور و دانش بنیان بررسی شد.

به گزارش ایلنا، در نشست مشترک معاون صندوق کارآفرینی امید و رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران راهکارهای حمایت از اکوسیستم کارآفرینی در بخش صنعت چاپ بویژه توسعه شرکت‌های فناور و دانش بنیان بررسی شد.
در این نشست که در دفتر «علی اصحابی» معاون توانمند سازی و کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید برگزار شد دو طرف برای توسعه کسب و کارهای جدید در بخش صنعت چاپ با عاملیت انجمن علمی فناوری چاپ و حمایت صندوق کارآفرینی امید تفاهم کردند.
 «علی اصحابی» معاون توانمند سازی و کارآفرینی صندوق کارآفرینی در این دیدار با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید از کسب و کارهای نو و کوچک در سراسر کشور حمایت می‌کند؛ اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید سالانه بیش از ۷۵ هزار فقره وام برای توسعه کسب و کار اعطا می‌کند و آمادگی دارد برای توسعه اکوسیستم کارآفرینی در صنعت چاپ از واحدهای فعلی و جدید، توسعه استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و فناور در این حوزه حمایت کند.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات این صندوق در چهارچوب اقتصاد مقاومتی، تاکیدات رهبر معظم انقلاب و برنامه‌های دولت دوازدهم در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد و موجب توسعه کسب و کارهای خرد و اشتغالزا می‌شود یادآور شد: صنعت چاپ پتانسیل‌های خوبی در کشور دارد و باید تشکل‌های علمی و دانشگاهی با اتحادیه‌ها و صنف این بخش برای همکاری بیشتر و توسعه کسب و کار‌ها تلاش نمایند.
در ادامه این نشست «محمد بیطرفان» رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران نیز با اشاره به اینکه صنعت چاپ ایران ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد بر تعامل و همکاری بیشتر با صندوق کارآفرینی امید برای حمایت از کسب و کارهای جدید در حوزه چاپ تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه صنعت چاپ جزو چند صنعت بر‌تر دنیاست افزود: این صنعت در کشور ما با همه پتانسیل‌های اقتصادی و اشتغال به شکل سنتی اداره می‌شود و حمایت‌های لازم از دانشگاه‌ها، رشته‌ها، منابع انسانی، شرکت‌ها و مراکز رشد فعال در این حوزه می‌تواند آینده درخشانی را برای کشور رقم بزند.
بیطرفان به فرصت‌های کشورمان در منطقه اشاره کرد و افزود: کشورهای منطقه یا درگیر مشکلات داخلی و یا جنگ‌های نیابتی و بحران‌های سیاسی هستند و سرمایه گذاری در صنعت چاپ می‌تواند این بخش را به عنوان بخش درآمدزا و ارزآور برای کشور مطرح کند و از همین رو همکاری و حمایت صندوق از این بخش بسیار مهم است.
وی به تاسیس انجمن طی سه سال گذشته و فعالیت‌های خوب آن به عنوان یک تشکل علمی و تخصصی و دانشگاهی اشاره کرد و افزود: توجه صنعتگران و دانشگاهیان به همکاری با این انجمن در سطح ملی و بین المللی حاکی از موفقیت و ماموریت صحیح آن است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید