خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار خمین از پرداخت 44 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی و مشاغل روستایی ازطریق بانک های عامل سینا و پست بانک امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید مهدی ساداتی در نشست توسعه اشتغال روستایی خمین افزود: این میزان تسهیلات به منظور اجرای 11 طرح کارآفرینی از طریق بانک سینا با پیش بینی منابع 40 میلیارد ریال و 6 طرح از طریق پست بانک با پیش بینی منابع چهار میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی ادامه داد: ابلاغیه پنج طرح دیگر از طریق بانک سینا صادر شده که برای اجرای آن ها تسهیلات 57 میلیارد ریالی پرداخت می شود و 13 طرح دیگر نیز در حال پیگیری و تکمیل پرونده است که تسهیلات مورد تقاضا برای آن ها 65 میلیارد ریال است.
وی اظهارکرد: 15 پرونده مصوب برای دریافت تسهیلات در خمین به پست بانک معرفی شده و 86 پرونده دیگر در حال بررسی است.
فرماندار خمین افزود: برای توسعه طرح های کارآفرینی و اشتغالزایی روستایی و نواحی صنعتی خمین هیچ گونه محدودیت مالی وجود ندارد و بسترهای لازم در برخورداری از منابع مالی فراهم است.
ساداتی با تاکید بر اینکه سهمیه تسهیلات در کارآفرینی روستایی در خمین از طریق بانک سینا 100 میلیارد ریال است، افزود: در صورتی جذب کامل این میزان منابع مالی و دریافت تقاضاهای جدید امکان تامین منابع وجود دارد.
وی افزود: طرح های کوچک اقتصادی نیاز به تسهیلات محدودتری دارند اما به سرعت وارد مدار تولید و عرضه محصول می شوند ضمن اینکه قدرت پرداخت اقساط تسهیلات نیز در این طرح ها بیشتر است.
فرماندار خمین افزود: دولت دوازدهم همه شرایط را برای ایجاد اشتغال به ویژه در روستاها فراهم کرده و عزم راسخی در توسعه مشاغل روستایی دارد.
وی، مهمترین بحران خمین را بیکاری بیان کرد و ادامه داد: با توسعه صنایع و طرح های کارآفرینی نرخ بیکاری در خمین در سه سال اخیر از 19 درصد به حدود 15 درصد کاهش یافته است.
ساداتی گفت: با این وجود این نرخ بالای بیکاری زیبنده زادگاه امام راحل نیست و برای رفع آن باید متحد و منسجم بود.
در این نشست 20 طرح کارآفرینی و مشاغل روستایی بررسی شد که 17 طرح برای دریافت تسهیلات به میزان 70 میلیاردریال مصوب شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که 40 هزار نفر در روستاها ساکن هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید