خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم حل معضل بیکاری را یکی از مهمترین مطالبه های مردم از این دستگاه اجرایی عنوان کرد، و گفت: کمک و مساعدت بانک ها نقش بسزایی در ایجاد اشتغال در جامعه دارد.

به گزارش ایرنا، محمود سیجانی، اظهار داشت: اشتغال زایی برای یک فرد فاقد شغل با مدرک دیپلم به عنوان یک کارگر ساده سهولت بیشتری دارد، ولی اشتغال افراد تحصیل کرده و تخصصی فرایند بیشتری را باید طی کند.
وی با تاکید برنقش بانک ها و پرداخت به موقع تسهیلات از سوی آنها، برای توسعه روز افزون کارآفرینی افزود: واگذاری تسهیلات ، حفظ واحدهای تولیدی و درنتیجه افزایش ظرفیت تولید را در پی دارد.
وی با بیان اینکه در اوضاع و احوال گوناگون اقتصادی واحدهای تولیدی نیز شرایط متغیری را پیدا می کنند، افزود: درحال حاضر واحدهای تولیدی استان به لحاظ رونق تولید تفاوت محسوسی با سال های گذشته ندارند، ولی به طور کلی واحدهایی که تکنولوژی های خود را به روز نموده، و با بازاریابی خوب آنچه تغییر لازم است را انجام می دهند، در عرصه رقابت با واحدهای دیگر باقی می مانند.
وی استفاده واحدها از تکنولوژی های سنتی را عامل اصلی خروج آنها از بازار رقابت عنوان کرد، و افزود: در سال جاری برای بازسازی و نوسازی تجهیزات واحدهای تولیدی استان 2 هزار و 600 میلیارد ریال پیش بینی شده، ولی بانک ها در این زمینه رغبت زیادی برای پرداخت ندارند، ولی در بحث سرمایه در گردش از آنجا که دوره بازگشت یک ساله دارد تمایل بیشتری نشان می دهند.
رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت قم، مجموع کل واحدهای تولیدی استان را 2 هزار و 350 واحد ذکر کرد، و افزود: از این تعداد 300 واحد به دلیل فصلی کار کردن و یا کمبود مواد اولیه راکد، و بقیه فعال هستند، و هر واحدی که صنعت مشابهی جایگزین آن می شود، اقدام به ابطال پروانه فعالیت آن می کنیم، اما واحدهایی که با داشتن ماشین آلات جدید و مجهز اراده قوی برای تولید دارند به شدت مورد حمایت قرار می گیرند.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید