خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت دانش‌بنیان آذر جم اسپادان، مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان موفق به راه‌اندازی استودیو کسب‌وکار هورا شده است.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، استودیو کسب‌وکار هورا یک استارت‌آپ در حوزه خدمات است که هدف آن جمع‌آوری ایده‌ها و پیگیری آن‌ها تا رسیدن به محصول اولیه است. ایده اولیه راه‌اندازی این استارت‌آپ در شرکت آذر جم و از ارتباط مستقیم این شرکت با مشتریان و در حاشیه تولید محصولات اصلی شرکت گرفته‌شده است.
در این شرکت دانش‌بنیان که زمینه فعالیت اصلی آن در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، ایده‌های جدید به دلیل درگیری افراد مرتبط با پروژه‌های دیگر و یا سوق یافتن سازمان به مسیرهای غیرمرتبط با فعالیت‌های اصلی شرکت، بدون پیگیری و در حد طرح ایده باقی می‌مانده است، ازاین‌رو برای حل این مشکل این شرکت دانش‌بنیان تصمیم به راه‌اندازی استارت‌آپ استودیو کرده و بخشی از فضای خود را به این کار تخصیص داده است.
در این استارت‌آپ برای اجرای ایده‌های شناسایی‌شده نفرات مستعد، باانگیزه، مشارکت در سهام یک شرکت جدید و بدون دریافت هیچ مبلغی تحت عنوان حقوق یا مزایا جذب می‌شوند و در قالب تیم‌های اجرای کار سامان‌دهی می‌شوند، به هر تیم نیز یکی از اعضای اصلی آذر جم به‌عنوان منتور اضافه می‌شود. تیم‌ها در پایان هر هفته دستاوردهای خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند و به‌تدریج شبکه‌سازی کرده و تیم و مدل کسب‌وکار خود را توسعه می‌دهند، زمانی که ایده به محصول اولیه رسید شروع به سرمایه‌گذاری بر روی آن می‌کنند و در صورت موفقیت محصول در بازار، شرکت جدیدی راه‌اندازی می‌شود.
به‌منظور حفظ چابکی شرکت‌های جدید، کلیه امور اداری آن‌ها توسط تیم اداری، مالی و بازرگانی شرکت آذر جم پشتیبانی می‌شود و شرکت‌های جدید تنها در موضوعات فنی و توسعه­ بازار گسترش می‌یابند.
در حال حاضر سه مجموعه از طریق استارت‌آپ هورا آماده ورود به بازار شده‌اند. تیم‌های استورم تک (حوزه گردشگری)، آهو (کلان داده‌ها)، شمیم (تولید فیلم‌ها و تیزرهای سکانس باز) توانسته‌اند ایده‌های خود را به محصول تبدیل کنند. تیم‌های پیشواز رسانه (خدمت ارزش‌افزوده جدید بر بستر موبایل)، ویژوال نیوز (مصورسازی اخبار و اطلاعات) و دیجیتال کر (مراقبت‌های دیجیتال) نیز به‌تازگی وارد این استارت‌آپ شده‌اند.
شرکت دانش‌بنیان آذر جم اسپادان به مدیریت مهندس حامد ترکش از سال ۱۳۸۳ در مرکز رشد تخصصی ICT شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقرشده است. این مرکز رشد با همکاری مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان وظیفه حمایت بیش از ۸۰ شرکت حوزه فاوا را به عهده دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید