خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امروز اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان است، گفت: اشتغال جامعه ایثارگری از اهمیت بالایی برخوردار است که حوزه فناوری فرصتی ارزشمند در این مسیر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید منصور میرمرادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بهترین بسترهای اشتغال و کارآفرینی در حوزه فناوری کسب و کارهای الکترونیکی است که جامعه ایثارگری می‌تواند به صورت تخصصی به این حوزه ورود پیدا کند.
وی با بیان اینکه ضریب اشتغال جامعه ایثارگری بالاتر از میانگین کشوری است، تاکید کرد: رفع مشکل اشتغال نیازمند همدلی و توسعه فعالیت‌های کارآفرینی است.
معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید با اشاره به اقدامات انجام‌ شده در حوزه فناوری اطلاعات بنیاد در جهت بهبود ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: در دولت یازدهم بستر فناوری اطلاعات در بنیاد رشدی چندین برابری داشته است و زیرساخت‌های الکترونیکی به شکل جدی تقویت شده‌اند.
وی تصریح کرد: در چند ماه اخیر تمام فرایندهای مربوط به پایش سلامت بیش از 6 هزار و 600 نفر از ایثارگران از طریق پزشک مربوطه در سامانه الکترونیکی ثبت شده است.
میرمرادی با بیان اینکه حوزه درمان و سلامت ایثارگران یکی از بخش‌‌های الکترونیکی بنیادشهید به شمار می‌رود، افزود: الکترونیکی شدن این خدمات می‌تواند زمینه‌ساز تحولات بیشتر شود وهمچنین باعث تسهیل درمان ایثارگران توسط پزشکان خواهد شد.
این مقام مسئول تاکید کرد: همچنین با استمرار ثبت الکترونیکی خدمات و پایش سلامت ایثارگران، افراد بیشتری تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
گفتنی است،  براساس جدیدترین آمار، مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس و دیگرحوادث تروریستی، 225 هزار و570 شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
همچنین تعداد کل جانبازان در کشور 574 هزار و 101 نفر است که 336 هزار و 282 نفر معادل 59 درصد جانبازان زیر 25 درصد و 237 هزار و 819 نفر معادل 41 درصد نیز جانبازان 25 درصد و بالاتر هستند.
تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس 43 هزار و 173 نفر هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید