خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار مرکزی گفت: توسعه اقتصادی استان مرکزی در گرو جذب سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و توجه ویژه مسئولان و مدیران استان به این مهم ضروری است.

به گزارش استانداری مرکزی، سیدعلی آقازاده اظهار داشت: استان مرکزی به دلیل استقرار در محدوده جغرافیایی مرکز کشور موقعیت مطلوبی برای سرمایه گذاری دارد و دستگاه های اجرایی در نقاط مختلف استان باید با ارائه خدمات و مشوق های چشمگیر در راستای جذب متقاضیان تولید و کارآفرینان بکوشند.
وی افزود: جذب سرمایه گذار در بخش های صنعتی، کشاورزی و گردشگری فصل جدانشدنی توسعه اقتصادی است که نقاط مختلف استان مرکزی از هر سه امتیاز برخوردار است بنابراین مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی این مهم را باید از اولویت های کار خود بدانند.
استاندار مرکزی بیان کرد: هیچ فعالیتی در بخش کشاورزی و دامداری دارای ۲۵درصد سود برای فعالان این عرصه نیست و بانک های عامل باید نسبت به پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دامداران تجدید نظر کرده و با کسب مجوز، نرخ بهره تسهیلات کشاورزان را به کمتر از ۱۰ درصد برسانند.
وی اضافه کرد: بسیاری از دامداران در نقاط مختلف استان مرکزی برای فرار از بیکاری، بدون تحقیق اقدام به دریافت تسهیلات با نرخ سود بالای ۲۰ درصد می کنند و بعد از دو سال با بدهکاری انباشته بانکی مواجه می شوند و ضرورت دارد که بانک ها و جهاد کشاورزی نسبت به آگاه سازی متقاضیان دریافت تسهیلات دامداری و کشاورزی اقدام کند.
آقازاده تاکید کرد: بانک های خصوصی و دولتی استان مرکزی از هر گونه اقدام قضایی علیه گیرندگان تسهیلات و ضامن ها خودداری کنند تا اوایل سال آینده از طریق بانک مرکزی به صورت علمی و کارشناسی به مشکلات این افراد رسیدگی شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید