خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهرضا گفت: بروکراسی اداری و مباحث مالیاتی کمر سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران را خم کرده و فرصت اشتغال‌زایی و کارآفرینی را در شهرضا سلب کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرزو قوامی اظهار داشت: با توجه به شاکله اجتماعی شورای اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی و برخواسته از اراده و سلیقه عموم جامعه شهری این اصل باید مد نظر قرار بگیرد که مردم پس از انتخابات نباید به فراموشی سپرده شوند.
وی با اشاره به نقش کمیسیون‌های تعریف شده در کانون شورا در راستای رفع این مشکلات و معضلات، گفت: کمیسیون‌های تعریف شده می‌توانند این اراده مردمی را اجر نهند و اعتماد عموم مردم را با اشتراک‌گذاری ایده‌ها و نظرات‌شان قدردان باشد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهرضا بیان کرد: هم‌اندیشی در زمینه ارائه ایده‌های نو و خلاقانه برای بهبود منظر و سیمای شهری، طراحی المان‌های جذاب و ارزشمند و حاوی پیام‌های فرهنگی و تاثیرگذار از اهداف این کمیسیون است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف کمیسیون فرهنگی اجتماعی طراحی و تنظیم برنامه‌های مدون و جامع حداقل یک ساله برای اجرای امور فرهنگی و اجتماعی به ویژه تقویم فرهنگی شهر است، همچنین سازماندهی برگزاری آیین‌های ملی، مذهبی، بومی و محلی در راستای کاهش هزینه‌ها و ارتقای کیفیت کار است.
قوامی دسته‌بندی نیازهای مردمی و رسیدگی به آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از ضروریت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد شایسته‌سالاری و شناخت ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و منابع انسانی در شهرداری برای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم و امور شهر از اهداف این کمیسیون است.
وی با اشاره به اینکه شهرضا بیش از هر چیز نیاز به مدیریت قوی و تعامل بین‌بخشی مستمر دارد، افزود: شهرضا با وجود سابقه طولانی و داشتن شاخص‌های یک شهر اصیل و کهن، همچنان در زیر آواری از بی‌تدبیری گاه و بی‌گاه مسئولان وقت تاوان پس می‌دهد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهرضا بیان کرد: پس از این همه سال سیاست‌زدگی در شهرضا دیگر وقت آن رسیده با چشمان واقع‌بین و با عزم راسخ کمر همت بست و شهرضا را به شأن و جایگاه تاریخی آن رساند.
وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرضا، گفت: هنر مارکیتینگ و بازاریابی در شهرضا با ضعف روبه‌رو است و هنوز شهرضا با همه ظرفیت‌های منحصر به‌فرد خود ناشناخته است.
قوامی با اشاره به ضعف هنر ریسک‌پذیری در سرمایه‌گذاری‌های درآمدزا و اشتغال‌زا در شهرضا، اظهار داشت: بروکراسی اداری و مباحث مالیاتی کمر سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران را خم کرده و فرصت اشتغال‌زایی و کارآفرینی را در شهرضا سلب کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید