خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین همایش ملی جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار با شعار «زنان، هم‌پیمانان توسعه و برکت اقتصادی» ۱۶ اسفندماه سال جاری به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و به همت معاونت بانوان اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، هدف شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان، راهنمایی مطلوب جوانان به‌ویژه بانوان برای ورودی منطقی و اثرگذار به محیط کسب‌وکار است و ازاین‌رو موضوعات «زن، اقتصاد و توسعه پایدار»، «زن، سیاست، فرهنگ، اجتماع و توسعه پایدار» و «زن، محیط‌زیست و توسعه پایدار» ازجمله محورهای اصلی این همایش هستند.
از اهداف اصلی این همایش می‌توان به موارد معرفی بانوان کارآفرین و تبادل تجارب آن‌ها به‌عنوان الگوهای موفق در سطح ملی و فراملی و ایجاد بستر مناسب جهت توسعه همکاری اقتصادی بانوان در سطوح ملی منطقه‌ای و بین‌المللی، ترویج و توسعه فرهنگ نقش‌آفرینی بانوان، مشارکت همه‌جانبه آنان در حوزه‌های مختلف ازجمله پایداری خانواده و استفاده بهینه از توانمندی‌های آنان در راستای دستیابی به توسعه پایدار، ترغیب به ایجاد شبکه‌های اطلاعاتی و ارتباطی میان بانوان کارآفرین در فعالیت‌های اقتصادی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و کمک به پیوند منطقی و متناسب میان کارآفرینان با دولت، بانک‌ها و سایر ذی‌نفعان اشاره کرد.
فراخوان ارسال مقاله به این همایش در حال حاضر آغازشده و علاقه‌مندان به حضور تا تاریخ ۵ اسفندماه فرصت دارند مقالات خود را به آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.
اولین همایش ملی جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و جمعی از زنان فعال استانی و کشوری اسفندماه سال ۹۵ در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید