خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

17 و 18 بهمن ماه سال جاری نخستین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز برگزار می شود تا با برپایی فن‌بازار و استارتاپ سبز فضایی برای ارائه ایده‌ها و ارتباط ایده‌پردازان فراهم شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی 17 و 18 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود. تجربیات ملی و بین المللی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت آب و پساب، مدیریت مصرف انرژی، مدیریت پسماند، حمل و نقل سبز، فناوری اطلاعات و ارتباطات سبز و طراحی پردیس های دانشگاهی پایدار محورهای این همایش است. این رویداد با توجه به روند روزافزون مخاطرات زیست‌محیطی و توجه مردم و مسئولان کشور به چالش‌های زیست‌محیطی برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، متخصصان حوزه‌های مرتبط از کشورهای مختلف و اساتید صاحب‌نام داخلی در نخستین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز حضور خواهند داشت تا دستاوردها، ابتکارات و چالش‌های پیش روی خود را با سایر متفکران و تصمیم‌گیرندگان در این زمینه‌ها به اشتراک بگذارند.
این کنفرانس با برپایی فن بازار و استارتاپ سبز فضایی برای ارائه ایده‌ها و ارتباط ایده پردازان و کارشناسان مرتبط با موضوعات کنفرانس فراهم آورده تا علاوه بر توانمندسازی نخبگان دانشگاهی، برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه را تسهیل کند.
 20 دی ماه تا 9 بهمن ماه مهلت ثبت نام در این رویداد است.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید