خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

قرار است سلسله نشست‌های علمی تخصصی هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با حضور اساتید برجسته هنر صنعت مد و لباس و بیشتر با رویکرد موضوعی لباس اقوام، کارآفرینی در عرصه پوشاک و طراحی و ساخت زیورآلات اسلامی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، 12 نشست تخصصی در بهمن ماه و پیش از آغاز هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برپا می‌شود.
قرار است این سلسله نشست‌ها با حضور اساتید برجسته هنر صنعت مد و لباس و بیشتر با رویکرد موضوعی لباس اقوام، کارآفرینی در عرصه پوشاک و طراحی و ساخت زیورآلات اسلامی برگزار شود.
حضور در این نشست‌ها برای کلیه طراحان، تولیدکنندگان، اساتید دانشگاه، صاحبان برند و علاقه مندان به عرصه مد و لباس رایگان است.
از جمله موضوعات نشست های دوره گذشته جشنواره مد و لباس فجر می توان به نشست هایی چون نقد و بررسی صنعت پوشاک، معرفی ظرفیت های فرهنگی و بومی هنر ایرانی و کاربرد آن در طراحی لباس، معرفی چرخه های صنعتی و تکنولوژی جدید دوخت لباس، بازاریابی و کارآفرینی در پوشاک، پژوهش در پوشاک، شناخت و کاربرد رنگ در طراحی لباس، بهداشت و پوشاک، شناخت او کاربرد پارچه در طراحی لباس، زیبایی شناسی پوشاک از نظر علمی، بررسی قابلیت ها و آسیب های صنایع وابسته به حوزه پوشاک و منسوجات، استراتژی طراحان در فضای کسب و کار و صنعت و روش تحقیق در پوشاک اشاره کرد.
زمان و مکان برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی هفتمین جشنواره مد و لباس فجر متعاقباً اعلام می‌شود.
زمینه سازی برای ورود مفاهیم علمی و پژوهش های تخصصی و میان رشته ای به عرصه مد و لباس و فراهم کردن بستر آشنایی با تحولات مد و پوشاک در جهان، مدسازی، بکارگیری و اشاعه نمادها، نشان ها و مولفه های هویت ـ اسلامی، ایرانی در عرصه مد و لباس و سبک زندگی و کاربردی­کردن آثار برگزیده و هدایت بازار پوشاک به سوی تولید داخلی و تشویق مردم به پرهیز از انتخاب و مصرف الگوهای بیگانه و تقویت اقتصاد مقاومتی با ایجاد اشتغال پایدار، ارج نهادن به چهره‌های ماندگار هنر، مد و صنعت لباس و نساجی و تشویق طراحان مستعد و تجلیل از دست اندرکاران موفق صنعت نساجی و تولید پوشاک داخلی از جمله اهداف هفتمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر است.
هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه  96 همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید