خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سی و پنجمین رویداد ایده‌شو با عنوان «مهارت‌های فنی و حرفه‌ای» روز چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، ایده‌شو، رویدادی است برای علاقه‌مندان به فناوری در حوزه‌های مختلف که به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود و در هر دوره، ایده‌‌پردازان به بیان ایده در موضوع خاصی می‌پردازند.
در سی و پنجمین دوره این رویداد در اصفهان به هرکدام از کسانی که شجاعت ارائه ایده‌شان در حوزه راه‌اندازی کسب‌وکارهای فنی و حرفه‌ای در مقابل داوران و تماشاچیان را دارند، ۳ دقیقه فرصت داده می‌شود تا آنچه در سر دارند در مورد ایده خود بیان کنند. سپس بر اساس نظرات داوران و تماشاچیان، صاحبان ۵ ایده‌ برتر انتخاب‌شده و در مقابل داوران قرار می‌گیرند تا به سؤالات جزئی‌تر و عمقی‌تر در مورد ایده‌شان پاسخ دهند.
درنهایت بر اساس رأی هیئت‌داوران، ۳ ایده‌ برتر انتخاب‌شده و جوایز ۵۰۰ هزار، ۴۰۰ هزار و ۳۰۰ هزارتومانی دریافت می‌کنند، لازم به ذکر است ارائه ایده‌ها به‌صورت گروهی امتیاز بالاتری دارد.
علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد به‌عنوان ایده‌پرداز و یا شرکت‌کننده عادی می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت ایده‌‌شو مراجعه کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید