خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وزیر ارتباطات خبر داد: کمیته‌ای به مسئولیت نماینده رئیس‌جمهور و وزارت کار و تعاون و ارتباطات تشکیل می‌شود که به بحث شکایت از کسب و کارهای نوپا بپردازد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه نشست هیات دولت در رابطه با برنامه دولت برای بومی‌سازی پیام‌رسان‌ها گفت: در موقعیتی که پیش آمد توانستیم این پیام‌رسان‌ها را امتحان و مورد ارزیابی قرار دهیم که موقعیت خوبی بود تا نقطه قوت و ضعف آنها را ببینیم و هرکدام از دستگاه‌ها تکالیفی دارند که ما در وزارت ارتباطات عمده تکالیف خود را انجام داده و گزارش خود را ارائه کرده‌ایم اما بحث تکنولوژی مهم است که باید دارای رقابت همزمان و فناوری لازم باشند.
وی با بیان اینکه امروز تصمیماتی در دولت مبنی بر شکایتی که دولت از کسب و کارهای نوپا دارد، صورت گرفت افزود: این موضوع مانند شکایتی که وزارت کار از سایت‌ها داشته، بود و مقرر شد کمیته‌ای به مسئولیت نماینده رئیس‌جمهور و وزارت کار و ارتباطات تشکیل شود که این تصمیمی برای کسب و کارهای نوپا است.
جهرمی افزود: در جلسه امروز همچنین بحث شد با توجه به اینکه شبکه ملی دارای سه بخش است یک بخش شامل زیرساخت می‌شود و لایه رویی زیرساخت، خدمات برنامه و محتویات است با موافقت رئیس‌جمهور مقرر شد ۵۰۰ میلیارد تومان برای خدمات کسب و کار، منابع مالی تامین شود و در حوزه‌های مختلف طی سه هفته آینده جزییات اقدامات اعلام خواهد شد .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید