خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از راه‌اندازی مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتی در اولین نشست کمیته راهبری مرکز توانمندسازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپای فاوا گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان از سوی فاوا به عنوان مجری طرح انتخاب شده است و زمینه گسترش کسب و کارهای فاوا را فراهم خواهد کرد.
وی با اشاره به هدف از واگذاری اجرای این طرح به پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: پارک هرمزگان خدماتی از جمله شناسایی اعضای زیست بوم کسب و کارهای نوپای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ایجاد هماهنگی و تعامل موثر بین اعضای زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر فاوای استان، تسهیل ایجاد و رشد کسب و کارهای نوپای محلی برای حفظ سرمایه های انسانی استان، عرضه خدمات مشاوره ای و آموزشی به اعضای زیست بوم کسب و کارهای نوپای فاوای استان و پایش زیست بوم کسب و کارهای نوپای فاوای استان ارائه خواهد داد.
وی گفت: کسب و کارهای دنیا در حال حاضر بر محور آی تی استوار شده که می بایست این حرکت در ایران و استان هرمزگان هم شتاب بگیرد.
فتی ابراز امیدواری کرد، زیرساخت های این بخش در هرمزگان فراهم می شود که انتظار داریم کسب درآمد از این حوزه رشد قابل توجهی داشته باشد.
در ادامه این جلسه دکتر مهدی عسکری زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان با اشاره به ظرفیت های هرمزگان در زمینه کسب و کارهای مبتنی بر فاوا گفت: این مرکز با هدف جذب افراد کارآفرین شکل گرفته که تلاش می کنیم هرمزگان از این ظرفیت نهایت استفاده برای توسعه کسب و کار بکند. به گفته وی، فعالیت پارک علم و فناوری در این زمینه مشهود است و به همین دلیل مسئولیت اجرای این طرح به این مجموعه واگذار شده است.
وی با اشاره به اعضای کمیته افزود: در کمیته تشکیل شده علاوه بر پارک علم و فناوری و اداره کل اراتباطات، مرکز رشد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اساتید دانشگاه و یکی از کارآفرینان این حوزه عضو و سازمان نظام صنفی رایانه هستند که تلاش خواهند کرد زمینه توسعه اشتغال این حوزه فراهم آید.
عسکری زاده افزود: در تلاش هستیم تا اکوسیستمی شکل بگیرد که اشتغال مبتنی بر فناوری اطلاعات رونق بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه استان هرمزگان باید سهم خود را از بازار فناوری اطلاعات بگیرد، گفت:  با شکل گیری مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپای مبتنی بر فاوا خدمت بزرگی به استان هرمزگان خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید