خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار با اشاره به جزئیات تغییر فرمت فرم‌های توجیه فنی طرح‌های ارسالی اشتغال‌زایی زیر 50 میلیون تومان، گفت: قرارداد صندوق توسعه ملی با بانک‌های عامل برای پرداخت وام اشتغالزایی امضا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، عیسی منصوری با اشاره به اینکه در حال جمع‌آوری طرح‌های توجیهی کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در طرح ملی اشتغال هستیم، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران باید طرح‌های توجیهی مربوط به کسب و کار مورد نظر را برای ما ارسال کنند و در این زمینه مشاورانی در استان‌ها که صلاحیت‌های لازم را در این زمینه دارند معرفی کرده‌ایم و لازم به یادآوری است که مردم نباید فریب دفاتر خدمات الکترونیک را بخورند و طرح‌های کسب و کار بدون توجیه فنی برای ما ارسال کنند.
منصوری گفت: قبل از ثبت‌نام در سایت وزارت کار، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران باید مشاوره‌های لازم را در زمینه کسب و کار مورد نظر خود دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه برخی از کارآفرینان سواد لازم را برای تهیه طرح‌های توجیهی کسب و کار ندارند، افزود: تا روزهای آینده فرمت جدیدی درباره طرح توجیهی کسب‌وکارهای خرد و کوچک زیر ۵۰ میلیون تومان در سایت وزارت کار بارگذاری می‌شود تا در این زمینه مشکلی برای این افراد نباشد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار همچنین از انعقاد قرارداد صندوق توسعه ملی با بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: از هفته آینده با تأیید کمیته فنی طرح‌های اشتغالزایی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند.
منصوری از مردم خواست تا طرح‌های اشتغالزایی خود را متناسب با رسته‌های مورد نیاز که پیش‌تر در سایت وزارت کار اعلام شده است، ارسال کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید