خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

به اعتقاد معاون  علمی وفناوری رئیس جمهوری، جدید جوان و خلاق کارآفرین می‌تواند آینده اقتصاد کشور را تضمین کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت آهنگ علمی و فناوری رئیس جمهوری در بازدید از بازار  با بیان اینکه  حضور نسل جوان خلاق در عرصه کارآفرینی می تواند سرنوشت اقتصاد کشور را تعیین کند  اظهار کرد:  استارتاپ های نوظهوری که به دست جوانان خلاق و کارآفرین تحصیلکرده این کشور راه اندازی شده  و زمینه ساز اشتغال  تعداد قابل توجهی شده،در واقع آینده ساز و تعیین کننده سرنوشت اقتصاد کشور است.
وی افزود:  بر مبنای الگوی جدید کارآفرینی نوآوری  تعداد قابل توجهی از جوانان کشور توانسته اند با راه اندازی  کسب و کارهای خلاق خود به ارزش افزوده بالایی دست پیدا کنند و زمینه ساز  رونق اقتصاد کشور باشند.
رئیس بنیاد ملی نخبگان استارتاپ ها را الگوی قابل اعتنا برای دیگر جوانان دانست و افزود:  دیگر جوانان دانشجوی با لمس این نمونه های موفق به این باور می رسند که می‌توانند خود نیز در این مسیر گام بگذارند و ضمن  کسب درآمد قابل توجه  زمینه ساز دیگر افراد باشند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه هوش و نبوغ در کارآفرینی وجه بارز این استارتاپ ها است، ابراز کرد:  نمونه های موفق نیست و اکنون بسیاری از استعدادهای برتر کشور  در این شرکت ها مشغول به کار هستند.
وی افزود کارآفرینی به شیوه های جدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باید در شهرستان ها نیز توسعه  پیدا کنند و اگرچه عمده  تمرکز افزوده است اما شهرستان ها دارای ظرفیت های بالقوه بالایی در توسعه کارآفرینی بومی هستند.

بازدید از بازار و دیوار
 معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از بخش های  استارتاپ بازار دیدن کرد.
 یکی از استارتاپ های موفق استقلال توانسته است  با همکاری بیش از ۵۰ تن از  نخبگان المپیادی کشور زمینه ساز  اشتغال بیش از یک هزار نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کند.
 بازار نرم افزاری با ۳۶ میلیون نصب فعال و بازار روزانه فعال توانسته زمین سازی معرفی و کسب درآمد بیش از 19 هزار توسعه دهنده نرم افزارهای موبایلی را فراهم کند.

دیواری مجازی اما کارآفرین
 استارتاپ دیوار به عنوان یکی دیگر از  دستور کارهای نوآور بازدید شده توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری توانسته است صنعت داستان خروج ارز  را با  بهره گیری از  بستر فضای مجازی  محقق کند.
به گفته دست اندرکاران این استارتاپ تاکنون بیش از ۶۰ میلیون آگهی منتشر شده است توسعه‌دهندگان و دیوار کمک کرده تا بتوانند کارهای خرد خود را توسعه دهند و کسب درآمد کنند

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید