خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: در سال جاری بیش از 170 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت توسط این صندوق در اردبیل به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

به گزارش ایرنا ، محمد حسن شاهنده در جلسه شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در نمین افزود: بیش از 145 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و شهری نیز برای راه اندازی کسب و کار توسط این صندوق به متقاضیان پرداخت شده است.
وی گفت: در این بازه زمانی بیش از 25 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شد.
رئیس صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه این صندوق آمادگی کامل پرداخت سریع وام ازدواج را دارد اظهار کرد: زوج هایی که برای دریافت وام با شعبه بانک خود اختلاف دارند با تغییر شعبه وام خود می توانند به صندوق کارآفرینی امید مراجعه کرده و در سریع ترین زمان ممکن وام را دریافت کنند.
به گفته او ، صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل 2.8 درصد از کل اعتبار سالیانه کشور را دریافت می کند و عدم بازگشت به موقع اقساط توسط مردم از جمله بزرگترین مشکلات این صندوق در تامین منابع مالی برای پرداخت بیشتر وام است.
صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از آغاز دولت تدبیر و امید توانسته برای چهار هزار و 600 نفر از جویندگان کار با پرداخت 551 میلیارد ریال تسهیلات فرصت شغلی ثابت ایجاد کند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید