خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان نخستین ایده شو کسب و کار زنان با هدف شناسایی ایده‌ها و طرح‌های برتر در حوزه کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاطمه دوستی با اشاره به محورهای رویداد اظهار داشت: راهکارهای افزایش نقش زنان در اقتصاد مقاومتی، نقش فضای الکترونیکی بر کسب و کار زنان، توسعه و بازاریابی کسب و کارهای خانگی، راهکارهای افزایش مشارکت اقتصادی زنان از طریق نهادها، دستگاه‌ها و ساز و کارهای حمایتی، بهبود نقش شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در کسب و کار زنان و زنان، گردشگری و کارآفرینی از محورهای رویداد است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا 23 بهمن‌ماه به آدرس شهرکرد، رحمتیه، دانشگاه آزاد اسلامی، ساختمان فرهنگی، باشگاه پژوهشگران جوان ارسال کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این فراخوان با هدف شناسایی ایده‌ها و طرح‌های برتر در حوزه کارآفرینی، حمایت از ایده‌های برتر از لحاظ مادی و معنوی، برآورد سطح امکان سرمایه‌گذاری در این حوزه با توجه به پتانسیل منطقه و افزایش سطح آگاهی صاحبان ایده با استفاده از برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه‌مدت از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

دوستی خاطرنشان کرد: نخستی رویداد ایده شو کسب و کار زنان 14 اسفندماه در محل تالار امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 33361094 و 09217101574 تماس حاصل کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید