خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه کشور در شرایط خاصی قرار گرفته و دورانی نیست که بخواهیم شعار بدهیم گفت: ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی تکمیل‌کننده اقتصاد مقاومتی است و اگر توانستیم اقتصاد خانوارها را تقویت کنیم، اهداف اقتصاد مقاومتی محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا رزم‌حسینی امروز عصر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان با بیان اینکه فرهنگ دینی و اسلامی ما بر توزیع ثروت و عدالت تاکید داشته و دارد اظهار داشت: کار و تلاش در اسلام مورد سفارش و توصیه است و فقر می‌تواند انسان را به کفر نزدیک کند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی تکمیل‌کننده اقتصاد مقاومتی است گفت: تقویت اقتصاد خانوار روستایی و شهری مورد نظر ما است و اگر توانستیم اقتصاد خانوارها را تقویت کنیم، اهداف اقتصاد مقاومتی محقق شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه الگوی اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به دور از هرگونه نگاه سیاسی در حال انجام است و از همه گروه‌ها برای توسعه استان بر محور ولایت دعوت کردیم افزود: مدل اقتصاد مقاومتی استان کارنامه کاملا مثبتی دارد و مدل خاص آن بر پایه حضور معین‌های اقتصاد مقاومتی است و رهبر معظم انقلاب نیز این مدل را تائید کردند.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال تبلیغ نابجا نیستیم، تعمیق مدل اقتصاد مقاومتی را در همه شهرستان‌ها پیگیری کرده و بر اجرای این مدل استمرار داریم تصریح کرد: وظیفه فرمانداران در همه مناطق است که با معین‌های اقتصادی همکاری کنند.

رزم‌حسینی با تاکید بر اینکه دورانی نیست که بخواهیم شعار بدهیم عنوان کرد: کشور در شرایط خاصی قرار گرفته، مدیریت جهادی لازم است و معتقدیم که سرمایه‌گذاران مجاهدان اقتصادی هستند و باید از آنها پشتیبانی و حمایت کرد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود روحانیون بر ترویج فرهنگ کار، تلاش و حمایت از سرمایه‌گذاران در هر منطقه برای اشتغا‌لزایی بیشتر تبلیغ کنند افزود: خشکسالی و کمبود آب چالش استان است که باید در زمینه کشاورزی از سرمایه آب بهره‌وری بیشتری را برد و از هدررفت آب در زمین‌های کشاورزی جلوگیری کرد.
استاندار کرمان تصریح کرد: مساجد باید در اقتصاد مقاومتی وارد شوند و دانش اقتصادی مردم را باید در مساجد بالا ببریم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید