خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: با فعال سازی و توجه ویژه به ظرفیت‌های انسانی، مسیر ایجاد اشتغال، تولید و کارآفرینی در استان هموار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مهندس رضا رحیمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: استان از نیروی انسانی متخصص و تحصیل کرده‌ای در حوزه‌های مختلف برخوردار است که دستگاه‌ها وظیفه دارند در راستای فعال سازی ظرفیت‌های انسانی امکانات لازم را برای اشتغال، تولید و کارآفرینی پایدار این افراد فراهم کنند.
وی بیان داشت: با آموزش و تربیت نیروی انسانی، اهداف و برنامه‌ها پیش بینی شده محقق خواهند شد زیرا موضوعی که علاوه بر تلاش و جدیت می‌تواند یک جامعه را به توسعه برساند نیروی انسانی کارآمد و توانمند است.
مهندس رضا رحیمی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در استان برای احیای ظرفیت‌های راکد گفت: به منظور افزایش اشتغال، پیش نویس تشکیل ستاد احیا ظرفیت‌های راکد وبدون استفاده استان در دستور کار قرار گرفته است و ما از تمامی دستگاه‌ها می‌خواهیم در این زمینه جدیت و پیگیری ویژه داشته باشند.
وی خاطرنشان ساخت: فعالسازی ظرفیت‌های راکد شامل سه بخش واحد‌های راکد، ظرفیت‌های اقتصادی و نیز نیروی انسانی در استان می‌شود که این ظرفیت‌ها در حوزه‌های فرآوری، تکمیل زنجیره‌های ارزش یا سایر ظرفیت‌هایی که ما می‌توانیم برای نیروی انسانی استان اعم از کار‌های تجاری و اقتصادی ایجاد بکنیم، وجود دارند.
وی گفت: در استان کرمانشاه ظرفیت‌هایی مانند قیر طبیعی، منیزیم، سنگ آهن، پشم، ظرفیت‌های کشاورزی، زیتون، بسته بندی حبوبات و ... وجود دارند که راکد مانده اند وکه باید فعال شوند.
وی افزود: باید با حل مشکل واحد‌های راکد ظرفیت تولیدی ۱۰۰ درصدی آن‌ها برای افزایش اشتغال فعال شود.
در این جلسه همچنین مشکلات چندین واحد تولیدی دارای مشکل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که دستگاه‌های ذیربط و بانک‌ها برای حل مشکل این واحد‌ها مصوبات این جلسات را اجرایی کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید