خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر جشنواره ملی فن‌‌آفرینی شیخ‌‌بهایی معتقد است به دلیل اهمیت نقش استارت‌آپ‌‌ها در اقتصاد شهری و برای حمایت از این دسته از کسب‌وکارها نیاز است صندوق حمایت از استارت‌آپ‌‌ها راه‌اندازی شود.

به گزارش مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، کوروش خسروی، عضو فعلی شورای شهر اصفهان و دبیر جشنواره ملی فن‌‌آفرینی شیخ‌‌بهایی، مهم‌ترین اقدامات شورای شهر اصفهان در راستای حمایت از کسب‌وکارها و کمک به اقتصاد شهر را عنوان کرد.

وی سوابق درخشانی در زمینه کارآفرینی، امور فرهنگی و پژوهشی و برگزاری رویدادهای علمی در اصفهان دارد و نبود فضاهای کار اشتراکی به تعداد کافی را یکی از حلقه‌های مفقوده در سطح شهر می‌داند؛ چرا که امروزه با توجه به اهمیت این موضوع، این فضاها در بیشتر کشورهای دنیا در حال تجهیز هستند.

به گفته وی، حدود یک سال است که در اصفهان فضای کار اشتراکی آبی سفید آغاز به فعالیت کرده اما قطعا اکوسیستم اصفهان با توجه به ظرفیت‌های کارآفرینی بالایی که دارد به تعداد بیشتری از این فضاها نیازمند است. در همین‌ راستا یکی از موارد پیگیری در شورای شهر اصفهان تقویت و ایجاد چنین فضاهایی در شهر است.

کوروش خسروی همچنین معتقد است به دلیل اهمیت نقش استارت‌آپ‌‌ها در اقتصاد شهری و برای حمایت از این دسته از کسب‌وکارها نیاز است صندوق حمایت از استارت‌آپ‌‌ها راه‌اندازی شود، چنین صندوق‌هایی در اکثر اکوسیستم‌های خارجی دنیا وجود دارند و به کمک استارت‌آپ‌‌ها می‌روند اما نقش آن‌ها در ایران و به‌ویژه استان اصفهان بسیار کمرنگ است. بنابراین لازم است برای حمایت از استارت‌آپ‌‌های داخلی نیز این نوع صندوق‌های حمایتی در استان راه‌اندازی شوند که این مورد نیز در شورای شهر اصفهان در حال پیگیری است. نیاز است برای این کار بخش خصوصی با جدیت کامل وارد شود تا بتوان اقدامات مفیدی انجام داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید