خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عضو هیأت مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران با بیان اینکه یکی از اهداف این سازمان اختصاص بودجه‌ای جداگانه برای کارآفرینی به صورت سالانه در کشور است، گفت: با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این رابطه جلساتی برگزار شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، صمد یوسفی با بیان اینکه سازمان ملی کارآفرینی به تازگی در ایران تشکیل یافته است، اظهار کرد: این سازمان متشکل از رؤسای کانون‌های کارآفرینی استان‌های کشور است.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه 30 دی‌ماه انتخابات هیأت مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران با حضور رؤسای کانون‌های استان‌های کشور برگزار شد، گفت: در این انتخابات هفت نفر از رؤسای کانون‌های کارآفرینی استان‌های کشور به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره این سازمان انتخاب شدند که در یکی از آنها، من به نمایندگی از استان زنجان هستم.

عضو اصلی هیأت مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران با بیان اینکه این سازمان خدمات کارآفرینی به صورت ملی ارائه خواهد کرد، تصریح کرد: یکی از اهداف این سازمان اختصاص بودجه‌ای جداگانه برای کارآفرینی به صورت سالانه در کشور است.

وی با بیان اینکه با کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این رابطه جلساتی برگزار شده است، ابراز کرد: در همین راستا نشست دیگری نیز با این کمیسیون انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از دیگر اهداف سازمان ملی کارآفرینی ایران شناسایی کارآفرینان برتر کشوری است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های ملی کارآفرینی و تسهیل کارآفرینی در کشور نیز از دیگر اهداف تعریف شده سازمان ملی کارآفرینی است.

عضو هیأت مدیره سازمان ملی کارآفرینی ایران افزود: برای استان زنجان سهم بسیار خوبی در این سازمان در نظر گرفته شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید