خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همزمان با نخستین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز زمینه حضور شرکت‌های فناور و صاحبان فناوری‌های پاک و ارتباط آنها با متقاضیان فناوری و سرمایه گذاران در قالب فن‌بازار فراهم شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ نخستین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز با هدف همکاری ایده پردازان فن بازار و استارتاپ های سبز با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی معاونت علمی ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه برگزار می شود. در حاشیه این همایش بین المللی زمینه حضور شرکت های فناور و صاحبان فناوری های پاک و ارتباط آنها با متقاضیان فناوری و سرمایه گذاران، در قالب فن بازار فراهم شده است.

در همین راستا، کلیه علاقمندان به حضور در این رویداد می توانند برای ثبت نام به سایت همایش مراجعه کنند همچنین هزینه درخواست غرفه برای شرکت های دانش بنیان با 60% تخفیف همراه است. حداقل متراژ غرفه ها 6 متر مربع و حداکثر متراژ آن 24 متر مربع است که شرکت کنندگان در صورت نیاز به متراژ بیشتر درخواست خود را تا 1 بهمن به ستاد اجرایی نمایشگاه اعلام کنند همچنین شرکت کنندگانی که به تجهیزات بیشتر نیاز دارند نیز باید درخواست خود را با ستاد اجرایی در میان بگذارند.
نخستین همایش بین المللی دانشگاه سبز، در تاریخ 17 و 18 بهمن ماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید