خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون مرکز توسعه راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شرکت های دانش بیان سهم مهمی در توسعه کشور دارند، گفت: در حال حاضر ۳۳۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباسعلی ارفع در نخستین همایش ملی گوسفند افشاری در محل دانشگاه زنجان با بیان اینکه دولت نگاه ویژه به فعالیت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در کشور دارد و در این زمینه برنامه ریزی منسجم و هدفمند دارد، افزود: باید برای توسعه شرکت های دانش بنیان همه بخش‌ها و تصمیم گیرندگان کمک کنند.

وی ادامه داد: یکی از کلان روندهای فناوری آینده، بحث زیست فناوری است که از حوزه‌های درگیر در تأمین امنیت غذایی به شمار می‌رود.

ارفع  افزود:  در حال حاضر سه هزار و  ۳۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می‌کنند که نقش بسزایی در عرصه اقتصادی و ارتقای عرصه زیست فناوری دارند.

معاون مرکز توسعه راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اجرای پروژه چندقلوزایی گوسفند افشار توسط شرکت دانش بنیان، گفت: معاونت علمی ریاست جمهوری بر خودش فرض می‌داند که جهت حمایت از این شرکت و حوزه‌های مشابه دیگر اهتمام جدی داشته باشد چون  شرکت‌های این‌چنینی باعث اقتصاد پایدار و گردش چرخ اقتصاد کشور خواهد شد.

ارفع با بیان اینکه استارتاپ ها با رشد ۱۰ تا ۱۵ درصدی در طول هفته مواجه‌اند، گفت: فعالیت‌های ارستارتاپ ها باید در کشور توسعه پیدا کند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید