خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

موسسات عامل پرداخت تسهیلات روستایی بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید هستند. روز گذشته اولین وام این طرح در گیلان استان لنگرود از سوی بانک کشاورزی با حضور ربیعی، وزیر کار پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی ،وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفدهمین سفر استانی خود ، از آغاز به کار وام اشتغال روستایی در کشور خبر داد و گفت: ارائه وام اشتغال روستایی در کشور برای نخستین بار در استان گیلان شهرستان لنگرود آغاز شد.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این سفر با حضور در نشست شورای اداری شهرستان لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برنامه های اشتغال زایی دولت  را مورد بررسی قرار داد. این نشست با حضور مسئولین و سرمایه گذاران شهرستان لنگرود برگزار شد.

ربیعی گفت: از محل اشتغال روستایی باید تعداد زیادی شغل ایجاد شود و تنها راه آن سخت‌کوشی، پشتکار و هزینه درست منابع است. نباید ریالی از بیت‌المال به هدر برود. نظریه‌ها و زیرساخت‌ها در حوزه جذب سرمایه‌گذار آماده است و استانداران باید کارآفرین باشند و کانون توسعه اشتغال در استان را شکل دهیم. اولویت اصلی در ظرفیت اشتغال در گیلان، گردشگری است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر به زنجیره جهانی متصل نباشیم کارها به‌خوبی انجام نمی‌شود . نمی‌گویم همه‌چیز حل و ارتباط با بانک‌ها آسان شده است ولی تحریم، هزینه عزت ملت و نظام است که تحمل کردیم ولی رفع تحریم‌ها نیز پر عزت بوده که انجام شد.موسسات عامل پرداخت تسهیلات روستایی بانک های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید است. که اولین وام این طرح در گیلان استان لنگرود از سوی بانک کشاورزی پرداخت شد.

ویدئو زیر لحظه پرداخت اولین وام طرح فراگیر اشتغال روستایی در استان گیلان شهرستان لنگرود را نشان می دهد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید