خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه منابع صندوق توسعه ‌ملی متناسب با اجرای موفق‌ طرح‌های اشتغال‌زایی و به طور مرحله‌ای، اختصاص می‌یابد،گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا منابع طرح اشتغال‌زایی روستایی در طول 2 سال جذب بخش‌های مولد اقتصاد شود.


به گزارش خبرگزاری فارس، اصغر نوراله‌زاده با اشاره به جزئیات بیشتر نحوه تخصیص منابع صندوق توسعه ملی به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی، اظهار داشت: برای اجرای قانون توسعه اشتغال‌روستایی از محل منابع صندوق توسعه ملی زمان معینی پیش‌بینی نشده است و علاوه بر آن پیش‌بینی شد تا منابع به صورت مرحله‌ای به بانک‌های عامل اختصاص پیدا کند.

وی درباره علت پرداخت مرحله‌ای منابع، بیان کرد: علت اینکه پرداخت‌ها به صورت مرحله‌ای در نظر گرفته شده، به 2 دلیل است، ابتدا اینکه طرح  اشتغال‌زایی اثرات تورمی در جامعه نداشته باشد، دوم اینکه نظارت بر اجرای خوب طرح‌ها افزایش پیداکند و در واقع متناسب با پیشرفت‌ موفق طرح، منابع اختصاص پیدا کند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید پیش‌بینی کرد تا عملیات اجرای طرح توسعه اشتغال‌روستایی تا دو سال به طول انجامد.

نوراله زاده گفت: منابعی که پیش‌بینی کردیم تا از طریق صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از صندوق‌های عامل پرداخت‌ تسهیلات، اختصاص پیدا کند، نزدیک به 9 هزار میلیارد ریال است که به همین میزان از صندوق توسعه ملی درخواست کردیم تا به همین میزان نزد صندوق سپرده‌گذاری کند؛بنابراین در مجموع 18 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق در بخش‌های مختلف طبق دستورالعمل پرداخت شود.

وی افزود: در دو سال گذشته با توجه به اجرای موفق طرح‌های گردشگری در صندوق و تحولی که در بخش روستایی ایجاد شد، یکی از رسته‌های مورد توجه در طرح اشتغال‌زایی روستایی خواهد بود؛ علاوه بر اینکه با توجه به گزارشات دریافتی در اجرای طرح‌های مربوط به صنایع تکمیلی، خصوصا در صنایع کوچک روستایی موفقیت‌های بسیاری به دست آوردیم بنابرایم هدف دیگر صندوق در طرح اشغال‌زایی‌روستایی توجه به این بخش‌هاست.

مدیرعامل صندوق‌ کارآفرینی امید با بیان اینکه گزارش کامل اجرای موفق طرح‌ها را ضمن ارسال به سازمان برنامه و بودجه کل کشور برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال کرده‌ایم، گفت: صنایع‌دستی، گردشگری، کشاورزی و شیلات از دیگر رسته‌های مورد توجه در طرح‌ اشتغال‌زایی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید