خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: دهه فجر امسال هفت پروژه کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور مسئولان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا اشرفی در نشست خبری اظهار  داشت: قرار است توسط کمیته کارگری و کارآفرینی دهه فجر 27 برنامه فرهنگی آموزشی برگزار شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های استان هم 125 برنامه اجرا خواهد شد گفت: ترسیم نقش و جایگاه کارگری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اهداف این کارگروه است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: روزهای پرخاطره دهه فجر برای کارگران فراموش نشدنی است و در دهه فجر امسال هفت پروژه با اعتبار 260 میلیارد ریال اعتبار با حضور مسئولان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف استان خراسان جنوبی در دهه فجر یادآور شد: غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در مراسم 12 بهمن و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن، افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات کشوری در هرمزگان و برگزاری اردوهای فرهنگی و ورزشی در طبس از جمله برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان است.

اشرفی اظهار داشت: روز شنبه 14 بمهن جشنواره ورزشی افتتاح می‌شود و همایشی با موضوع آشنایی با قوانین اجتماعی در برنامه‌ها قرار گرفته است.  

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به دیدار و بازدید از خانواده شهدای کارگر، میزبانی از اولین دوره مسابقات ورزشی ویژه ناشنوایان افزود: مسابقات شنای کارگران، عیادت از بیماران، بازید از شهرک صنعتی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجراستان است.

اشرفی گفت: طرح توسعه بیمارستان میلاد بیرجند و واگذاری 77 خودروی نیسان و تاکسی از صندوق کارآفرینی و افتتاح ساختمان بازنشستگی استان از جمله پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه قرار است دومین مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی جامعه کارگری کشور به میزبانی استان برگزار شود تاکید کرد: این مسابقات روز جمعه 20 بهمن برگزار می‌شود.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد: تجلیل از قاریان و حافظان جامعه کارگری، برگزاری جشنواره غذا با حضور بانوان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ کارگران شرق کشور در بیرجند از جمله برنامه‌های این کمیته است.

اشرفی یادآور شد: در ایام الله دهه فجر  پلی‌کلینیک حوزه تامین اجتماعی در طبس با اعتبار 10 میلیارد تومان  افتتاح می ‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید